Nu är det så nära att det darrar i luften

fredag 22 mars 2019 Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Sitter nu i Frankfurt. Sista anhalten innan jag får krama och pussa på mina älsklingar. Hade jag vart en hund hade jag inte kunnat slita vifta på svansen. Det har gått bra på de olika flygen. Det från Kolkata till Mumbai var på 3 timmar. Denna gång hade jag förberett mig med vatten för förra gången så var flygvärdinnorna så stressade och tvära att man inte vill påminna dem om den där vattenflaskan man frågat efter för 10 min. Nu var det lugnare. Passade på att beställa en macka. Kycklingen var slut så jag fick något annat som inte var så god. Ja, jag svälter ju inte ihjäl liksom. Sen i Mumbai då passade jag på att shoppa lite, ingen vätska, men annat. Tänkte jag tar flytande saker i Frankfurt. Nu blev det så att det inte blev nån shopping. Kanske hinner något i Göteborg på vägen ut....eller så överlever väl folk utan.
Hann äta kvällsmat, 01.00. Blev att prova KFC. Gott men så mycket mat!
Sen blev det sköna säten, bra film och toppservice på flyget. Vaknade till efter var jag trodde gått en evighet, men bara nån timme av 8 timmars flygning. Brukar vara rätt tålmodig, men då höll det på att brista. Jaja, bit ihop och tänk på Oboy, som min gamla Gemla-kollega brukade säga. Lång historia, men ni som vet ni vet.
Har jag köpt en flaska vatten och väntar ivrigt på att få komma hem sista biten. LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!😍😍😍😍