Sommarblommor är underbart närman lämnade Sverige i -8.

Första etappen på resan avklarad.

lördag 23 mars 2013 Fisherman's Wharf, San Francisco, Kalifornien, USA

Resan gick som den skulle. Vi mellanlandade i Paris, Charles de Gaulle är som en hel liten stad, med terminaler överallt. Väl framme i SF var min resväska krossad...igen :( En iofs trevlig man upplyste mig om att jag kunde hämta en ny på en adress downtown,så imorse tog vi en promenad, med min trasiga resväska i släptåg, uppför backarna i SF för att hämta en ny. Så nu har jag en väska med inbyggd våg, till glädje för mina reskompisar som vet hur svårt jag brukar ha det med vikten. ;) Taxiresan från flygplatsen till hotellet är nästan värd en berättelse i sig! En kinesisk chaufför tog oss genom trafikkaoset fnittrande och muttrande för sig själv, medan han kryssade hit och dit mellan filerna, lämnande vilt tutande bilar efter sig, men fram kom vi, puh. :)

Catharina Larson
Senast aktiv - från Nashville, Tennessee, USA

San Fransisco, Rockabilly, Country och Sun Studio.