sol och bad varje dag.

fredag 2 november 2012 Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Hejsan!!!
allt ar bra med oss, sol och bad star pa schemat varje dag. Det har kommit en regnskur varje dag men då på kvällen och den går över oftast lika fort som den kom. I går åkte vi på en liten utflykt, vi tog tog en taxi till ett ställe där man kan åka en linbana upp till bergen, tror att det var 700 m.ö.h. Det var mycket läskigt, jag trodde att vi skulle rasa ner men det gjorde den ju så klart inte, det firades med glass när vi hade fast mark under fötterna igen. Vi bor i en helt okej stuga med varmdusch, tv och en kyl. Stugan ligger inte alls långt från stranden. Vi har haft besök av en kackerlacka, en geckoödla, en svart spindel och två små tusenfotingar. Joachim fick till uppgift att få ut de tre förstnämda, själv satt jag ute och hjälpte till pa mitt sätt med peppande prat. Joachim har just nu varit ute och sprungit längs stranden och jag har kört ett benpass. Snart blir det mat och sen lite öl och kortspel på altanen. I morgon bitti kl 9.00 tar vi farjan till Koh Lipe (1,5timmar) ska bli kul att komma dit. Jag har försökt att ladda upp bilder här men har inte lyckats, mamma och pappa be Martin att visa på facebook där det finns bilder. Många kramar från oss