Majsen star oss snart ut genom oronen :D

fredag 14 oktober 2011 Bowen, Queensland, Australien

Ett tag har nu gatt sen senaste uppdateringen. Har jobbat ganska mycket, vilket vi ar glada for, for det betyder ju mera pengar :P Jobbet ar inte langre lika enformigt, eftersom vi lart oss majssorteringen ocksa :) Inte nog med att vi jobbar en hel del med majs, de flesta dagar ater vi aven majskolvar som vi far gratis fran jobbet. Gratis ar gott ^^, Snart vaxer det val majs ut ur oronen pa oss :P Vissa lediga dagar fyller vi ut med gronsaksplockning sasom korsbarstomater och paprika.

Just nu ar det lite "gammeltantvarning" pa oss... Om kvallarna sitter vi och broderar korsstygn och pratar barndomsminnen. Vi lagger oss tidigt och vaknar tidigt :P

Vi har fatt nya rumskamrater pa hostelet. Var lite oroliga for vilka "typer" som skulle flytta in nar de gamla lamnade, men blev otroligt lattade coh tacksamma da det visade sig vara de tyska tjejerna som vi nyss lart kanna.

Var i forrgar nere vid stranden i fullmanens sken, lyssnade pa vagornas skvalpande och tankte pa alla er dar hemma. Vi saknar er otroligt mycket och inser verkligen hur mycket ni betyder for oss. Men trots langtan efter er, angrar vi absolut inte var resa. Detta ar verkligen en upplevelse for livet! :)