forts..

lördag 19 mars 2011 Malmberget, Norrbottens län, Sverige

Åkte i lenk en dag. Men det var lite väl flackt.. Sköna chillområden vid parken hade dom iaf, med stora kuddar man kunde ligga och ta en bira på, medans man kollade in åkarna i parken. Och SOL. Brände mig nästan..

Klev upp sjukt tidigt dagen efter för att kolla om åkningen var bättre i laax. Superpipen var tyvärr stängd. Bara ena vallen klar. Den såg annars grym ut!
Började regna och blev flatljus. Så hoppade in i bilen och for till Lina i franska morzine. Hade tänkt åka dagen efter. Men regn i byn och flatljus och vitt på toppen gjorde att vi inte tog oss till backen.
Jäkligt trisst att inte få testa den beryktade pipen!

Well well. Åkte till milano och sov hos Tobbas syrra Malin sista natten. Kul att träffa henne, Max och Viktor!

Trasig motor, snö på arlanda och fastfrusna gater gjorde att jag kom rätt sent till stockholm. Så hade för lite tid för att träffa alla jag hade tänkt. Men hade en sjukt rolig utekväll med Danna och hans sköna polare!

Idag har jag flygit till luleå och hoppat på tåget där. Så denna resa är snart vid sitt slut... :(