2 veckor

tisdag 4 januari 2011 Billesholm, Skåne län, Sverige

Tänkte att jag skulle börja att uppdatera lite nu så att man vänjer sig och kan göra det någorlunda ofta sen när man är på resande fot.
Nu i skrivande stund kan man säga att jag är på resandefot faktiskt. Jag sitte i en stuga i Lindvallen och har en och en halv veckas skidåkning framför mig. Idag har det snöat ungefär 2 dm så det har varit mysigt.
Nästa vecka ska jag åka ner till Kläppen och spendera en vecka där med familj och Anton och Martin...Det kommer bli super skoj har tjatat på lite andra också så får se ifall de också dyker upp.
Om 2 veckor sitter jag antagligen i England på flygplatsen och väntar på mitt flyg till Singapore. Då har jag fortfarande ganska många timmar kvar innan jag är nere i Australien.
Jag börjar nog redan känna lite resfeber och de är 2 veckor tills jag ska åka hur kommer det då kännas kvällen innan.
För att avsluta detta inlägg på ett lite roligt sätt så kan jag ju berätta att idag råkade jag tappa min Iphone i toalettstolen så den fungerar inte längre. Kanske inte precis den utgiften jag ville ha nu innan jag åker men det är sånt som händer.

Glada hälsningar från en förväntansfull Marcus i ett snöigt och mysigt Lindvallen