Börsdag!

torsdag 21 januari 2010 Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Blir riktigt glest mellan inläggen nu tyvärr..sorry!

Har givetvis hänt en hel del sen sist!
Hade en riktigt bra jul å nyår här nere med mina vänner på big blue..
Jobbet gör extremt bra och jag kan inte föreställa mig nåt som skulle passa bättre för tillfället :D känns kul!
Tiden går oxå väldigt fort när man jobbar hela tiden.
Kom precis hem från jobbet efter att ha avslutat en advaced kurs med 4 personer..dör med Bullsharks imorse på chumpon pinnacle som är kanske ko taos bästa dyksite...25 meters sikt i vattnet och fisk öööööverallt! enormt!

Snart kommer pappa å brorsan hit! ska bli trevligt!

hade en riktigt bra födelsedag för nån dag sedan oxå...körde en hus fest här hemma hos oss med gutar hero som tema :P jag va kungen som vanligt!

En av mina huskompisar paul har precis fått beskedet att han ska bli pappa så han kommer flytta från ko tao i maj för att ta sig tillbax till canada igen å ta hand om tjejen + barnet..oväntat men kul för han :)

nu orkar ja inte skriva nå mer!

följ mig oxå på facebook omk ni inte redan gör de! kommer upp en del bilder med jämna mellanrum :)