Gili

lördag 12 december 2009 Gili Trawangan, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

tjoo

Da har man varit pa Gili Island, typ varldens softaste stalle assa.. 2-3h speedboat ut till ön, val framme sa blev man trackad som vanligt av invanarna, looki looki, come here my friend :D

Vi hittade iaf till slut en stor bungalow for 6pers. Jag, Tobbe och Sebbe sen har vi traffat Oskar, Hjalmar och klas ifran falkenberg.
Dem bodde pa samma hotell som oss, vad ar oddsen :P

Vi fick iaf en fin bungalow for 800.000 i 2 natter. De motsvarar typ 500 svenska kronor och det var for oss alla.

Vi borjade med att hyra snorkel och simfotter och snorklade bara ut 10m sa hade man massa sorters fiskar och annat.
Forsta natten blev chill, vi drack lite ol sen drog vi oss tillbaka for att kolla lite film, de blev Step Brothers :D:D: haha,

Andra dagen tog vi en snorkel trip runt alla tre öarna. De borjade med lite vanlig snorkling dar man sag fiskar, koraller och sadant. Sen akte vi vidare till mitten on, dar fick vi se en skoldpadda, minst 50cm lang, riktigt stor och fin. Sag den simma bara 3meter under sig.
Sen vidare till sista och minsta on dar vi fick se stora musslor, dem var sjukt stora, handen hade ju fatt plats inne i den :D
Vi fick ocksa mata fiskar, hade man lite brod i handen sa kom sakert 30 fiskar och at direkt ur handen :D

Kvallen sa var de beachparty, ratt mycket os for en sa liten ö.

Finaste med on var att de var forbjudet med motordrivna fordon sa alla hade hast och vagn, sjukt lungt och fridfullt. Lite samre var att dem inte har nogat sotvatten, sa man fick duscha i salt vatten :D

Nu ar vi iaf tillbaka i Kuta Beach dar vi ska vara 5 dagar till sen Melbourne here we come ::DD langtar som fan

Hoppade BUNGYJUMP idag, sjukaste upplevelsen jag har kant. FUCK. Blir att gora de 1 gang till i Cairns sen..