Updates

tisdag 17 november 2009 Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hey hey!

nästan en månad sedan jag skrev av mig nu..

tiden går ruskigt fort och jag har inte gjort annat än jobbat, jobbat å jobbat!! men jag trivs verkligen skitbra så tänker inte klaga :D

har redan gjort 2 stycken ''Open water'' kurser och 5 stycken ''advance Open water'' kurser.
första veckan i november då jag började jobba va förhållandena riktgit kass!
hade 2 meters sikt i vattnet första gången jag skulle ner med en grupp under utan..6 stycken oxå! vilket är max antalet vi kör :P
bra start..haha. men de gick ändå skapligt efter ett tag och 5 av dom tog sig igenom hela kursen och va dessutom riktigt nöjda :)

men efter första kursen jag hade blev sedan förhållandena riktigt bra igen! och igår hade vi 20-25 meters sikt i vattnet på ''chumpon pinnacle'' som är våran ''top of the line dyksite''. dök med över 10 stycken nyfikna Tjurhajjar.

senare på kvällen efter nattdyket så hände något med mitt vänstra öra...blev värre å värre me timmarna som gick och jag gick till farbror doctorn..han tittade lite och sa sedan att jag hade antagligen en brusten trum hinna..vilket inte är så jäcla bra :( hur som helst är det inte ritkgit klart ifall den är brusten eller bara infektion..

ska till en annan läkare imorrn å kika..så jag får veta hur de står till där inne i örat.

imorse for jag iväg me båt til ko samui oxå för att fixa förlägning på mitt visum...har ju redan gått 2 månader här nere..shit! gick iaf väldigt smidigt och jag hade turen att hinna med sista färjan tillbax till ko tao igen :)

blir antagligen ledig ett tag nu eftersom örat är dåligt..

känns okej för tillfället eftersom jag jobbar 14 dagar i rad.

men hoppas ändå på att blir frisk snart så jag får jobba lite till... :)