Underbara Antibes

tisdag 18 augusti 2009 Antibes, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Halli Halla

Hoppas allt ni alla har det bra! Med mig ar det fina fisken.

Hade en alldeles fantastisk dag i Antibes igar... Har varit riktigt lugnt pa forsaljningssidan... sa jag har haft lite tid over...

Igar var vi i Antibes som ligger mellan Nice & Cannes. Europas storsta marina... helt enorm... A ganska manga riktigt stora fina batar... Bilarna som akte in och ut fran marinan var Bentleys, Ferraris, Lamborghinis m fl.
Morbror Goran skulle trivas har tror jag :)

Antibes gamla del ligger inom hoga murar... dar strosade jag omkring pa eftermiddagen, kopte lite sma presenter till mina tva sma gobitar till syskonbarn... aven till yngsta storebror blev det en passande present :)

Satte mig for en cafe au lait och kikade pa passerande... kopte lite solskyddfaktor & yougurt innan jag begav mig tillbaka till baten for jobb.

Pa kvallen gick vi av pa middag jag, crew purser & chief purser... var en san harlig, varm och behaglig kvall... no kofta needed :)
Vi bestamde oss for en thai restaurang... mums fillibabba... Sen blev det tillbaka till baten och pratas i crew bar :)

Idag har vi varit till sjoss... jobbat mesta delen av dagen forutom en timme pa soldack, ska forsoka halla iaf lite av en branna... bra marknadsforing :)

Imorgon vantar Menorca och Mahon... spannande!! Forst ska jag dock delta i Crew Drill... for forsta gangen ska jag hissas ner och aka ut i livbat...

Framover vantar Palma de Mallorca, Valencia & Barcelona!! I do love my job!!!

Pussar & kramar fran ett riktigt harligt och varmt medelhav!!!