Nastan som semester...

fredag 14 augusti 2009 Saint-Tropez, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Halli halla allihopa!!

Da var det dags for en liten uppdatering tror jag.

Den har veckan har varit hur harlig somhelst!! Vi har haft en Charter, vilket menas att nagon hyr hela baten (en ratt bra ide om man har en miljon dollar over....). Mitt jobb existerar inte under charters utan jag assisterar bara Tour Managern med utflykterna... Vilket betyder ca 3h jobb om dagen... Nastan som semester...

Sa jag har tagit mig av baten i de mest harliga hamnar!! Forst Italien-Portoferraio, Elba Isl, Portofino, & Livorno. Sen Korsika Ile Rousse... vilket paradis!! Igar Monte Carlo dar vi gick ut pa middag. Idag Le Lavandou... sepnderade hela eftermiddagen pa stranden... kikade pa vackra fransman i bar overkropp, samtidigt som jag jobbade pa brannan :)

Har passat pa att starta min detox aven... invartes med tabletter samt utvartes med Ione... tappat 7 inches (vad nu det ar i cm...) pa 3 behandlingar...Torrborstar och kor cellotox olja... Allt kombinerat med gymbesok saklart... Nu ska semester-volangen bort!!

En harlig vecka med andra ord...

Trakigt ar dock att Anamika akte igar, hon ska tillbaka till Odyssey i 6 veckor innan hon far semester.

Kanske ska beratta att min korta semester i Oktober nu ar annu kortare... 5 dagar!! Men jag far formodligen lite extra semester i december :)

Imorrn ar det Nice och embarkation, dags att borja jobba pa riktigt igen... Ska dock forsoka ta mig av till HM... har lyckats glomma axelbandslos BH... Alltid ar det ngt...
En extra langklanning behovs med... forsoker fixa det i Spanien nasta kryssning.

Hoppas allt ar bra.

Tanker pa er och saknar mina tva sma lillhjartan!!