Kepsar till folket, stormar och Ibiza here we come!

tisdag 28 juli 2009 Saint-Tropez, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Hej alla!
Tänkte göra ett nytt försök...
Jo jag lever...knappt ;)
Hade första lediga dagen på en månad i onsdags...allt som allt blev det väl två om man lägger ihop...och det var det!
Det gänget vi hade på - Christian Audigier med familj och vänner - hoppade av en dag tidigare, vilket nog räddade oss alla!
De var ett skönt gäng, trevliga och väldigt generösa visade det sig, hehe, men guuud så intensiva!
Tre små ungar - killar - som sprang omkring konstant, ram till typ två på natten...en av dem ALLTID naken. När dom skulle gå ut nånstans å han var tvungen att sätta på sig kläder så störtjöt han å ville sen bara komma tillbaka till båten för att springa omkring med pillevippen i vädret! Å en riktig tjejtjusare var han dessutom! Skulle kramas å gosa, å jag fick till och med ett I love you, haha.
(Mkt kiss och bajs den veckan, dock huuu)
Den som var mest påfrestande var dock den personliga fotografen som sprang omkring som en liten svans efter Christian hela tiden! Sjukt irriterande amerikansk dialekt, allmänt korkad och sjukt krävande.
Sen hade vi ju asststenten också...herregud han är ett kapitel för sig!
Alla ville bara döda honom dom första typ fem dagarna...
Okej jag ska beskriva; när dom anlände var det med ca 20 väskor, akterdäck var helt fullt, och sen kommer då den här assistenten, som ska hjälpa till å visa vems som är vems and so and so. Och han är en total virrpanna. Drack redbull stup i kvarten spran omkring som en skållad råtta å letade efter saker som var precis framför näsan på honom, och han ska förklara för mig hur jag ska packa upp dom här människornas kläder! Hujedanemej jag ville bara sjussa ut honom ur hytten å göra det själv! Och så förtsatte det!
Efter ett tag så började vi dock förstå hur vi skulle tass med honom; först och främst inga mer redbull!! Möjligtvis en Coca Cola, men vi tvingade honom att dricka vatten emellan! Hihi, och sen var det bara att säga åt honom att sakta ner, va bra att muta med glass märkte vi! ;)
Vi hade fått höra så mkt dåligt om dom innan, från en annan båt som haft dom på, men det stämde inte...okej att det var fullt ös, men sköna var dom, å kläder fick vi wiihoo! ;D
Verkar som dom körde nånslags reklam-semester...turnerandes europa runt för att öppna nya butiker, och för att lansera en egen champagne...så vi hängde mest i St Tropez, surprice surprice!
Och varje kväll, utanför Café de Paris där vi låg dockade (brevid båtens ägare Erics nya hotel :) ) så var det freebee tajm! Michael Jacksons (RIP) Thriller på högsta volym skulle det vara, och sen kastades det ut t-shirts och kepsar till den säkert 500 personer starka folkmassa som flockades nedanför landgången, haha, ganska mäktigt!
Och en kväll/natt hade dom hyrt VIP-room, en av de mest välkända klubbarna i Troppan, för att fira fruns kommande födelsedag. Vickan Silvstedt kom på en sväng på båten innan dom skulle gå och kastade kepsar till folkmassornas förtjusning!
Hon är skitstor här nere nämligen - Frankrike speciellt - hon leder nått lekprogram på TV, typ Wheel of Fortune...och ja, hon är lika bimbo i verkligheten så på TV ;)

Okajj, nu ska jag sluta babbla om dom...

Dom hoppa alltså av förra söndan 19/7, för vi blev fast nere på Korsika pga en storm..desto bättre för oss som kunde slappna av å inte behöva oroa oss för att ägar-familjen skulle komma klampandes å vilja använda båten tills nästa charter som började i lördags.
Så det blev nån dag med bad å jetskiis nere på Korsika innan vädret tillät oss att dra tillbaka till Cote dAzur...och här är vi nu, på väg till Troppan igen, men med ett annat - mkt mkt mkt lugnare gäng på, inget festande, bara familjeliv och idrottande!
Har till och med kunnat sluta 22.00 senaste kvällarna!! Tidigaste på säkert en månad.... :S

Och efter den här chartern är det dags att återse Ibiza! Ingen P Diddy på båten den här ggn dock - tack gode gud - utan det blir ägar familjen i ca två veckor, å sen kommer nog två av dom tidigare chartrarna tillbaka för kortare perioder, som helger eller så...
Ska bli så grymt skönt att få se nått annat än St Tropez och Cannes! Och förhoppningsvis blir det en sväng förbi Barca också!! :D
Kan bli en rätt strapatsrik resa ner dit dock, men inget vi inte klarat innan, så det ska nog gå fint.

Har egentligen massor att berätta om vad som hänt innan också, men det får bli en annan gång för nu ska Lovis försöka sussa en liten snutt.

Saknar er alla! Skriv gärna en liten snutt om ni läser....VÄLDIGT UPPSKATTAT! :)