Varanasi med bedbugs

tisdag 8 april 2008 Agra, Uttar Pradesh, Indien

hej hej!! antligen kommit till indien, det ar verkligen som man har hort, man bade alskar och hatar det samtidigt. calcutta kaotiskt och nu har vi varit i varansi i tva dagar. alskar verkligen stallet, sa mycket kultur och gemenskap. har pa gatorna trangs hinduer, muslimer, apor, kossor, elefanter och hundar varje dag :) smutsigt som fan men fyllt med sa mycket farger och varme.
forsta dagen pa yoga pass imorse kl 7, lagom stela och verkligen oviga men vi tog oss igenom det. dags for nytt pass imorgon sa det ar bast att vi tar och knyter oss, kl ar ju anda halv 9 nu :) gamla men nyttiga. yogan gor vi utanfor ett tempel men en riktigt gammal yoga veteran. nar anja fraga om han visste vad for konstiga bett hon hade pa kroppen, skratta han bara och sa 'Gifts from India'. lyckligtvis fick vi reda pa att det ar bedbugs som krypit under huden och sen planetat sina agg eftersom att de bara frodas. javla Kaosahn road i bangkok :). tyckte val att sangen lukta lite for mycket:(
varansi ar helt underbart iaf, tranga grander, ganges floden (jatte skitiga) som vi kanske om vi ar helt forvirrade tar ett snabbt dopp i imorgon. det ska ju vara heligt. hoppas man inte far en kallsup for annars kan de nog branna mig oxa. intressant att se nar de haller sina cermonier och branner sina doda. trodde att det skulle lukta men det gor det inte.
manga kramar pa er dar hemma