Är en studerande tjej på 21 år som tycker om att upptäcka världen. Har mest rest i Europa men ska nu i november till Thailand med min pojkvän ;)
hemstad Örebro, Örebro län, Sverige
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Inga inlägg
Sol & Bad på Rhodos

9 oktober 2005 - 17 oktober 2005

Jag och Sandra flyr Sverige en vecka och åker på en sista minuten till Rhodos. Lite fjuttig resa kanske men bättre än inget. Två blondiner på vift! See ya!!!

Språkresa till Malta

1 juli 2002 - 14 juli 2002

Jag och Sandra hade planerat och drömt om våran språkresa till Malta hela nian. Två veckor fyllda av sol, bad, shopping, fest och massa underbara människor. Att vi var där för att plugga engelska hade vi glömt på planet ner. Miss it so much!!!

London med klassen.

31 mars 2004 - 5 april 2004

Våren 2004 åkte ungefär halva min klass till underbara storstaden London. Jag och Amanda gjorde stan och träffade både en och två italienare (en del andra nationaliteter också). Amanda träffade även sitt livs kärlek där...själv hade man det också ganska trevligt. Partylivet bestod av mingel i hotellbaren och besök på svindyra å hippa clubar. Var också på alla "turistgrejjor", dock ganska trevligt.

Kaos på Kos

6 augusti 2004 - 13 augusti 2004

Jag och två av mina bästa tjejkompisar åkte till den ökända ön Kos. Var precis som man hört att det ska gå till på sånna resor fast lite värre. Fylla dygnet runt, desperata singlar, lite sömn å mycket sol. Skumparty och knullparty i all sin ära men never again.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sara uppdaterar sin resa