Hejsan! Är en tjej som älskar att ut och resa... Vill se så mycket innan man skaffar familj och så..! =)
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Torkat anus, får vara min titel till detta dagboksinlägg! ;) hahaha
lördag 27 augusti 2011 - Miami, Florida, USA

Tänkte att jag skulle fortsätta berätta vart resan slutade i senaste inlägget! Som sagt det var Jennies födelsedag och vi åkte in till Atlanta för att gå på Coca Cola museumet. Först åkte vi till ett ställe som heter Underground, där det finns affärer och restauranger. Efter att jag

2:a dagen av äventyret :D
torsdag 25 augusti 2011 - Atlanta, Georgia, USA

Så där ja, nu har man redan varit i USA redan i två dagar. Vart tar tiden vägen :S Önskar att den aldrig kommer ta slut. Så låt oss börja från början med denna resa... Klockan 6.30 lämnade jag Flen för att åka till Nyköpingsbro, där Jennie, Isa och Lena (Jennies mamma) hämtade upp

2 dagar kvar!!!!
söndag 21 augusti 2011 - Flen, Södermanlands län, Sverige

Shit pommes frites vart har tiden tagit vägen, nu är det mindre än två dygn kvar innan man sitter på flyget på väg till tidernas resa/upplevelse. :D Men är dock grymt nervös att jag har glömt några papper som jag behöver till skolan i Kanada eller grejer till USA och Karibien. Sen är

Härligt! :D
söndag 19 december 2010 - Jönköping, Jönköpings län, Sverige

Nu är det bara två dagar kvar eller rättare sagt 32,5 timme kvar tills flyget går från Landvetters flygplats till Sharm el sheikh i Egypten. Är så exalterad. Det är jag och Jennie som ska åka till detta land och jag tror det kommer bli riktigt bra. Vi ska bara ha det skönt och ta det

Bilder
lördag 10 juli 2010 - Oslo, Norge

Så där ja, nu har till och med fått in lite bilder från resan :)

Neeeeeew yooork :D
onsdag 16 juni 2010 - New York, USA

Så där nu har vi redan varit här ett dygn, tiden går snabbt när man har det roligt:D När vi kom till Arlanda igår fick vi reda på att flyget var försenat 2 timmar, men det tog nog sammanlagt 2,5 timme innan vi kom iväg :( Men flygresan gick bara bra, inga problem för någon av oss.

3 dagar kvar!!!
fredag 11 juni 2010 - Jönköping, Jönköpings län, Sverige

Är så exalterad över resan till [b]USA[/b] att jag vaknar upp med [i]kärkänslor[/i] på morgonen. I've really missed that country so bad. Nu när vädret är som det är här hemma i Sverige vill man bara ännu mer iväg. Kollade upp på weather.com hur vädret ska vara när vi är i USA. I

south coast tour bl.a.
tisdag 5 januari 2010 - Geysir, Island

Idag har vi varit på en rundtur i de södra delarna med väldigt intressanta saker att se. Men först tänkte jag berätta om utgången vi gjorde i i lördags. Reykjavikborna går ut väldigt sent, ca 1 på natten eftersom pubarna inte stänger förrens när den sista personen har gått hem

Arlandish
fredag 1 januari 2010 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Arlanda, dagen efter... lungt och stilla (och huvudvärk för vissa =P) Då va vi iaf på språng till gaten och vidare äventyr i på kalla Island! Allt går som planerat och vi tror oss tillomed hitta till hostlet när vi kommer fram =) Imorn blir de golden circler så då får vi se vad

3 dagar kvar...
tisdag 29 december 2009 - Flen, Södermanlands län, Sverige

innan flygfärden till Reykjavik, [b]Island[/b]. =) Det är ett land som jag alltid har velat åkt till, har fascinerat mig sen barns ben. Naturen verkar vara så annorlunda emot andra länder jag har besökt. Hur häftigt är det inte att få bada i varma källor när det är kallt ute och hur

Japan

12 april 2013 - 23 april 2013

Nu ska jag och Johan över till Asien och hälsa på Naoko i Japan.

Karibien, here we go again

24 november 2012 - 3 december 2012

Nu är det dags för kryssning i Karibien igen :)

Genom hela Sverige och Hurtigruten

25 juni 2012 - 4 juli 2012

the adventure of a lifetime

23 augusti 2011 - 22 december 2011

Åker som utbytesstudent till Windsor i Canada, för att få ut så mycket av resan "over the sea" så ska vi börja i Atlanta; Georgia, forstätta neråt till Miami där vi hoppar på en stooor båt och åker runt i Karibien i en vecka! efter detta drar vi vidare upp till Windsor för att börja skolan med allt vad det innebär. Eftersom vi som sagt vill utnyttja tiden i Nordamerika så kommer det även tillkomma lite småresor till olika ställen vi vill se :D //Isa

Kanada som utbytesstudent plus mycket annat

23 augusti 2011 - 11 januari 2012

Jag, Jennie och Isa ska åka som utbytesstudenter till Windsor, Kanada under en termin. Vi kommer även åka på lite resor innan terminen börjar, under och efter.

Egypten!

21 december 2010 - 4 januari 2011

Det är jag och Jennie som ska åka denna resa över jul och nyår. Riktigt härligt att komma ut i världen igen ;) Efter den här resan har man varit i alla världsdelar i världen om man inte räknar med Arktis och Antarktis =) Så resan är väldigt speciell för mig.

back to the U.S.A.

14 juni 2010 - 26 juni 2010

Nu äntligen ska jag tillbaka till detta underbara land. =) Det är jag, min mor, Ulla(morbrors sambo) och Emma som ska iväg på denna resa.

Tyskland

12 december 2008 - 15 december 2008

PÅ besök hos mina tyska vänner!

Iceland med Jocke och Johan

1 januari 2010 - 6 januari 2010

Jag, jocke och Johan ska åka och se vad island har att erbjuda!

tjejresan till Bulgaria ;)

5 augusti 2008 - 12 augusti 2008

Stina and I is back in the game and we are taking Alex w us this time :P

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Therese uppdaterar sin resa