slutet gott...
fredag 18 maj 2007 - Bangkok, Thailand

Jaha da var det dags att snart aka tillbaka till verkligheten och mota vardagen...sisita natten pa khossan rd, shit va ja gillar bangkok och shopping! Spenderat typ 5 natter pa ett riktigt schysst hotell me pool pa taket, solat och shoppat och gjort en ordentlig makeover (behovdes!)! Idag drog aven

regn och annu mer regn
onsdag 9 maj 2007 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

tjooo var i underbara Laos i typ 1vecka, bergsklattarde, besteg vattenfall och sag ytterliggare nagra tempel, sen tog vi en slowboat mot thai gransen...baten gick saklart sonder sa resan gick ANNU langsamare. Efter det drog vi till chang mai, trekkade i osregn i tva dagar. En valdigt blot men cool

antligen Laos!
lördag 28 april 2007 - Vang Vieng, Laos

Hanoi e typ den varsta staden vi vart i, kommer nog aldrig mer aka till norra vietnam. Sa sjukt mkt har hant orkar inrte forklara, men vi lyckades iaf efter sjut mkt rabalder ta oss over gransen till Laos. Liftade bla me 20st sportcabs och tre foljande jeepar som akt anda fran Holland...helt sjukt

Otur i Hanoi!
tisdag 24 april 2007 - Hanoi, Vietnam

hm, jag vet inte riktigt om vi har sjukt mkt otur lr om det e armbandsflickans forbannelse som vilar over oss... forsta dan i Hanoi blev vi utslangda fran vart hotell, ratt brutalt de skrek pa oss och vi var tvugna att packa och dra direkt! Anledning var att vi bokat utflykt me annat resebolag...

Duong dong
måndag 23 april 2007 - Hanoi, Vietnam

Vi ar just ni i landet fullt av dong, duong, superdong lr duong dong! Allt kan tydligen heta dong, stader, batar, bussar, personer, restauranger, biltullar, hotell, valutan, vagar osv. Vi har annu inte lyckats klura ut va det betydet...men men kram pa er!

Paradiset (for 100:nde gangen =) )
onsdag 18 april 2007 - Nha Trang, Khanh Hoa, Vietnam

Vi fick sjukt mkt sol pa paradis on Phu Qouc, lag ena dagen pa en flotte mitt ute i havet me utsikt till en km lang kritvit sandstrand, jatte fint och harligt! Den andra dagen hyrde vi moppe+forare (de hade inga me automatic, sa vi vagade inte kora sjalva) a akte ner till den finaste stranden ever!

SUPERDONG!
onsdag 11 april 2007 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Senast ja skrev hade vi precis kommit till sihanoukville, vi stannade dar i typ 4 dagar motte upp Charlotte & Py och Sharon, FRida & Malin (harliga tjejer vi traffat i malaysia och pa phi phi). Sa vi blev varsta brudganget som hangde och hade kul! Sen drog jag och tessan vidare mot Vietnam, det

Vann 50 st angkor ol!!!
torsdag 5 april 2007 - Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Fortfarande i kambodja, fast akt ner till kusten for lite svalkande bad! Hur fint som helst har, en vit lang sandstrand och en massa mysiga restauranger och barer langs den! vi STORTRIVS! I phom penh sight seeade vi lite, akte runt till Royal Palace, russian market, killing fields och en skola

kambodja
måndag 2 april 2007 - Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja

Efter mkt shopping i Bangkok (sa pass mkt att vi larde oss busslinjen mellan kho san rd och mbk...illa!) Sa tog vi den laaanga bus vagen till kambodja och siam reap. Fran gransen (poipet) till seam reap var det bara sand vag sa vi satt i ca 5-6h och skumpade, slar inte sjonas vagen men det var ratt

back in bangkok
torsdag 29 mars 2007 - Bangkok, Thailand

Jaha da var vi har i Bangkok igen, denna gang lite brunare lite blondare och lite mindre latt lurade.... Vi fick iaf en dag me jatte fint vader i malaysia och da tog vi tillfallet i akt och smet in pa ett riktigt lyxhotell och fick snabbt syn pa poolen, som hade poolbar, vattenruschbana,

Äventyr i sydasien

19 februari 2007 - 19 maj 2007

Ska på nya spännande äventyr och häftiga upplevelser me tessan, denna gång i Asien 3 mån me ryggsäck.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när An uppdaterar sin resa