Hemma
måndag 21 mars 2005 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Nu är vi hemma Alex & Simon

Hej

Hej vi har det jatte bra vi lever och ater som vanligt solen skiner vagorna brusar.... ha det got Alex & Simon

Karneval

Ja karneval var det ja... nu ar det sa har att det ar varldensstorrsta BOGfest... sa jag tror inte att jag ska dansa.. men men kanske finns nat roligt att ta kort pa... resan fran fiji gick bra lite trakig bara utan film.... Vi har traffat emilia och marina nu... det var roligt.. men dom var lite

tillbaka
torsdag 3 mars 2005 - Nadi, Västra divisionen, Fiji

Hej nu ar vi tillbaka pa fastlandet... idag ska vi aka tillbaka till auz igen.. vi ska mota upp nagra andra svenskar i sidney det ar en jatte karneval pa lordag... hoppas alla har det bra dar hemma... ha det Alex & Simon

tja
fredag 25 februari 2005 - Nadi, Västra divisionen, Fiji

Nu har vi landat pa fiji det tog ca 5 timmar att flyga... nu ska vi ta det lugnt fa en bit mat och sova lite.. imorgon ska vi aka till en o nanstans och ligga i en hangmatta... ha det sa bra Alex & Simon

Bara 4 dagar kvar
tisdag 22 februari 2005 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

Tills vi aker till fiji alltsa.. igar satt vi pa en buss i 14 timmar... det var val ingen hojdare... men men vi lamnade anders i byron... nasta dag saknar han oss sa mycket sa att han kommer ner till oss imorgon.. kul kul kul.. Ha det sa bra... Alex & Simon

Stranden
lördag 19 februari 2005 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Japp nu blir det pa med kepsen och solglasogonen for nu drar vi till beachen... Det blir nog mycket sola rygg antar jag.... Igar nar vi kom till byron sa var det fullbokat overallt sa vi fick aka 2mil utanfor mitt i ingenstans..men enn natt gick val an.. nu bor vi mitt i byron kanns bra med ca

Hej!!!
torsdag 17 februari 2005 - Gold Coast, Queensland, Australien

Jaha imorgon drar vi vidare till Byron bay.. Igar provade vi att surfa det var inte sa enkelt som det ser ut pa tv nej det var jatte svart.. forst maste man tajma vagen sen maste man ju upp pa bradan ocksa.... jaja man blir val inget surfproffs heller... Vi har traffat en ny kille fran

Kolla stan
tisdag 15 februari 2005 - Gold Coast, Queensland, Australien

Tja alla dar hemma nu har vi anlant i surfers paradise.. Jo anders jag tror nog du skulle trivas har... brudarna skulle nog gilla dig med ;) Vi har nyss checkat ib pa varat hostel vi stannar har i tre natter.. Na det har gar inte stranden vantar maste sola lite rygg ;) Alex & Simon

Surfers har kommer vi
måndag 14 februari 2005 - Brisbane, Queensland, Australien

Imorgon drar vi nog till hojdpunkten med denna resa.. Vi drar till SURFERS PARADISE... det ska bli kul... just nu ar vi en en storstad som heter Brisbane det ar inte sa jatte kul har men men det funkar forutom att dar vi bor gar tagen hela tiden forbi sa det ar lite svart och sova... Annars ar

LONDON

14 januari 2007 - 11 februari 2007

FEST

Egypten

17 oktober 2004 - 24 oktober 2004

Dykning

Karlsson på vift

25 november 2004 - 20 mars 2005

Ett spännande äventyr som väntar

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Alex uppdaterar sin resa