Raise my rent and take off all your clothes With trench coats, magazines, a bottle full of rum, She's so good, make a dead man come And a little rain never hurt no one
hemstad Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
hajar och motorcykelgang
tisdag 2 januari 2007 - Margaret River, Western Australia, Australien

det var karlek vid forsta ogonkastet. helt plostligt stod han dar framfor oss - emil. 2750 dollar senare hade vi en ny familjemedlem. med tomma portmonaer, bultande endorfiner och en tysk laura i baksatet lamnade vi melbourne och begav oss mot sherwoodskogen.detta har hant:- tva och en halv timme

fint på toppen

"nu går det inte längre", sa min kropp och bröt ihop. det var snart tva manader sedan den såg sin sista nyktra dag. nu sitter vi har skitförbannade och snörvlar ikapp. jag har inte tid att var sjuk i buenos aires. sedan jag lämnade hästranchen utanfor salta har jag varit tvungen att

hästar och sånt
fredag 4 maj 2007 - Salta, Argentina

vissa platser bubblar och fräter tills de sitter fast som tatueringar under huden och man kan eller vill aldrig aldrig lämna. här finns vajande avokado- lime- och mandarinträd i trädgarden, trettio glänsande hästar i hagen, rödrutiga långbord överfyllda av värme och vin, fåglar med

dont be sad, two out of three aint bad
lördag 14 april 2007 - Salta, Argentina

det hela borjade en solig dag i sucre. min vapendragare och jag var pa vag till en pizza nar vi plotsligt kom fram till att vi faktiskt skulle forsoka leva och overleva utan varandra ett tag. kvallen innan hade vi mött en kul tva meter hög israel som jag till slut beslöt mig for att resa vidare

en snabbis
fredag 16 februari 2007 - Cusco, Urubamba, Peru

pancho, en intensiv chilensk dreadlock, motte oss i santiago vid flygplats-bussen. "chilean soul", sa han, "i have, come to my homestay, chilean soul, i make breakfast, only 12 dollars, claro." och helt plotsligt var vi i sydamerika. tre dagar senare blev det dags att bege sig langt ifran pancho.

For jag har bara regn hos mig.
onsdag 3 augusti 2005 - Hanoi, Vietnam

Om man kanske ska ta och borja fran borjan: Dagen efter Mia lamnade partyon blev manen lika full som jag blev av gin&tonic-bucketen och anordnade full-moon partaj pa stranden i Koh Phangan. For forsta gangen pa alldeles for lange fick jag svanga pa hofterna i Drum&Bass baren och skratta lite i

(Fan vad ni ar kassa pa att hora av er.)
torsdag 16 juni 2005 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Med en alldeles for hogljudd Ronan Keating ur hogtalaren pa internetcafe kommer nu en snabb uppdatering; Flygbiljett Chennei-Singapore-Hanoi 31 maj narmade sig alldeles for snabbt nar man satt med vinden i haret pa fina stranden i Goa. Med bara en vecka kvar i Indien packade vi upp och begav oss

Annars ar allt okej.
torsdag 9 juni 2005 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

!

Rik fauna.
lördag 21 maj 2005 - Ella, Goa, Indien

Listan pa fina djur i Goa kan goras lang. Al och VATTENORM i havet (fick jag reda pa igar!), vanlig orm, gula bitandes pissmyror, lika stora som guldtior. Igar kvall satte jag mig, berusad och fortfarande i min strandkjol, ner i sanden for att smalta maten. Vad hamnade inte pa innanlaret, utan att

Happy hour every hour.
onsdag 18 maj 2005 - Ella, Goa, Indien

“Yoga is a state of mind and should be practised for at least an hour a day, every day, wherever you are. Your body is your temple, remember that.” Sa sade var yogalarare och skakade sedan pa huvudet the indian way (de liksom nickar pa huvudet fast de nickar pa det i samma hall som man annars

Hur får man tag på admin för resdagboken?

4 oktober 2020 - 4 oktober 2020

Dumbo & Pinochio gör världen - bättre

25 november 2006 - 26 september 2007

[b][/b]bring it on

Babes in the bush

11 mars 2005 - 10 mars 2006

Delhi-Chennai (by land) Hanoi -Singapore (by land) indonesien Cairns-Melbourne (by land) Auckland-Christchurch (by land) L.A

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Monika uppdaterar sin resa