Mia heter jag Lever nu för tillfället lite halvflummit med resor hit o dit. Är 27 år och usk Cyklar en hel del och umgås med mina vänner -annars lever ett spontant liv med medgångar o motgångar. Som person är jag ärlig, positiv, och som alla mina vänner säger- knasig :D
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Hi my friends
fredag 19 september 2008 - Quito, Pichincha, Ecuador

Well i know i dont write to much here but i must say i just totaly relax in Quito where the poor people fight everyday to have bread on the tabel. The bustabel doesn`t exict you just wait for the next first bus and you sit in a bus who drive as fast as possible to catch up so many people as

hola bola
tisdag 9 september 2008 - Quito, Pichincha, Ecuador

Hi HI I´m sorry that you do`nt hear from me i just have a little time to write to you all my friends that i`m ok i live with my boyfrinds parents and i have just know his children. I have beeen in 3 days in atacames its a place where i have bathing and get some sun. Right now we are going to

Nu ska vi hem
torsdag 19 oktober 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Och det ar med gladje vi ska hem for vi bada har trottnat pa USA . Det har vart en mycket handelserik "semester" och varken Mia eller Klas angrar over dena har underbara resan. Men nu ska vi hem tillbaka till kalla Sverige. "Borta bra, men hemma bast" Nu ska vi aka flyg i 12 timmar , 10 timmar fran

Hamnen pir 39
lördag 14 oktober 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Kl 9 gick vi upp for att ata kl 9 frukost med en del av ganget . det blev en liten smorgos med sylt och apelsinklyftor. Klas fick en present av en fran bussschauforerna, namligen orginalkartan dar det visas vart vi har akt genom hela USA . KLas blev jatteglad. Undertiden var jag och uppdaterade

Lite allmant om hur vi mar

Klas o MIa har nu landat i San Francisco och vi har fatt varan dubbelsang m tv och en jattefin utsikt pa en tjock gra betongvagg vi mar bra och nu ska vi kolla runt lite granna pa omradet. Vi har trottnat lite pa bussen men vi kommer sa snart vi kan uppdatera dagboken, vi maste landa lite forst. ha

Till San Francisco !
fredag 13 oktober 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Sista morgonen,Vi hade parkerat langs vagen till San Francisco dar det var en del pafaglar. Regnet oste ner pa var buss, det skulle packas om , tvattas och goras iordning for lunch. Vi sjong for det lilla fodelsedagsbarnet och gav henne en present. Riktade in oss att diska rent koket sista gang. Kl

Vegas here we come !
torsdag 12 oktober 2006 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Kl 6 upp o hoppa till frukost blev det omelett , det diskades, gjordes iordning for hajk och sedan kl 8 var alla ivag for att klattra i de hoga bergen. Kl 11:45 var de hemma och vi akte buss till varat duschstalle. Efterrat at vi pasta sallad och invantade de andra . Kl 14 akte vi ivag till nasta

Mest bussresa
onsdag 11 oktober 2006 - Salt Lake City, Utah, USA

Kl 7 horde man den pigga busscaufforen Dave som borjade gora iordning frukosten. Natten hade vart som den forra, kall och ra. Det blev engelska munkar , med rodlok, ost , agg och skinka till. det var jattegott. Vi packade ner for var lilla hajk och akte ivag kl 9 . Vi akte farbi stor moln hagt uppe

Avlift for att sova i fordon
tisdag 10 oktober 2006 - Salt Lake City, Utah, USA

Kl 5 var vi tvugna att ga upp kla pa oss os se vakna ut for nu akte vi in i Bryce National park. Pa infodingarnas sprak hette dalen Unka-timpe-wa-wince-pockich som betyder Roda stenar som star som manniskor i en skålformad dal. Varfor vi var tvugna att se vakna ut var for att om man sover i ett

Rida hast
måndag 9 oktober 2006 - Salt Lake City, Utah, USA

Fruksot idag bjad pa aggrora med kycklingkorv i, den var jattegod. Pa morgonen var det ca 6 grader och senare pa dagen var det 14 KALLT!!\ Idag skulle vi rida hast sa da tog vi pa oss langbyxor , langarmat och annat. Under vagen till hastarna stannade vi pa en lang lang vag som Foresst Gump hade

Volonteer travel to Ecuador

4 oktober 2010 - 26 november 2010

In 8 weeks im going be in Quito , Ecuador to try to teach all i can about the IT, english, HIV / adis, and health for youngsters with drogproblem , practise in some hospital Each week its going to be different things im going to do so here its going to happen allot of things. The most of all im happy to do this because i know this is something i want to do inte future. I like challenge and to try to proof to my self to try to talk my mother language, but i cant too much. And do my best. I dont have any kinds of expectations, just like tha tatto i have on my foot, follow the wind where it takes me and do my best. All you, my friends , is going to follow me how its going , i i hope im going to put up some pictures too :)

To Ecador !

26 augusti 2008 - 26 september 2008

This is a traveling together with my boyfriend and i dont know how this traveling is going to be ...:d

San Francisco

14 oktober 2006 - 19 oktober 2006

Den kanda staden med branta backar och en otroligt stor hamn.

Green Tortoise Adventure

30 september 2006 - 13 oktober 2006

Ni om undrar vad detta är , kan gå in på www.greentortoise.com. Vi kommer under 2 veckor resa med buss genom hela USA med många olika slags personer.

New York

25 september 2006 - 29 september 2006

I denna stora stad händer allt och mycket till , här blir det inte många timmars sömn, men oj vad ql vi ska ha det !

Boston

20 september 2006 - 24 september 2006

Ja då var vi på väg till boston med tåg till sthlm , Flyg till London o vidare till Boston

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Mia uppdaterar sin resa