Mikaela´s första backpack
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Malaysia
onsdag 30 november 2011 - Langkawi, Kedah, Malaysia

Hej Nu har vi varit i Malaysia i 10dagar och vi är trötta och redo att åka "hem" till Thailand. Vi påbörjade vår resa i Malaysia i Kuala Lumpur, i ett vimlande Chintatown insåg vi att vi nästann blivit folkskygga och vart lite stressade av alla människor, men som med allt anpassade vi

En lång resa
lördag 22 oktober 2011 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Det har gått nästan tre veckor sedan vi skrev senast, vi har hunnit ett par mil söderut. Efter Mae Phim gjorde vi ett snabb besök i Koh Samet som vi tyckte var fint men inte blev så jätteimpade av, så efter 4 dagar var det bara packa ihop oss och bege oss iväg, vi hade siktat in oss på Koh

Mae Phim
torsdag 13 oktober 2011 - Phe, Rayong, Thailand

Mae Phim, Rayong Vi har varit i Thailand i ca 10 dagar och det börja sakta gå upp för oss att denna miljö är vårt hem de kommande månaderna, vi svettas o ler  Men för att gå tillbaka till vår Bangkok vistelse, så var vårt tandläkarbesök en riktig upplevelse. De blev helt till sig

Flygresan
tisdag 4 oktober 2011 - Sukhumvit Road

Vi startade vår resa från Arlanda och vår största oro var hur Mikaela skulle klara att sitta fastspänd, men hon tog det som vanligt med ro, och efter ca 1timme sov hon fram till Wien. Där hade vi ett snabbt byte och sedan han vi i stort sen på planet och så åkte vi vidare. Den utlovade

Packning
måndag 3 oktober 2011 - Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Antar att det är dags att börja packa :) Allt ligger på golvet just nu och jag undrar hur det skall få plats, borde nog sluta leka vid datorn. ;) 10 timmar kvar till avresa, det pirrar i magen nu

Mikaela´s första backpack

3 oktober 2011 - 22 mars 2012

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tatiana uppdaterar sin resa