Den 19 januari sätter sig jag å anton i varsin flygstol i ett plan på arlanda och landar dan efter i bankok. Efter det i flygordningen så följer singapore sydney, christchurch. auckland och sydney igen. Sen antar jag att ni som läser hajjar att vi kommer ta oss ifrån flygplatserna till andra ställen också. Min goda resevän går under Aliaset: "Dubblaa" på den här sidan. Lär juh finnas lite bilder där också. Och bättre än så blir det inte, stanna i sverige eller möt oss därnere! Känn igen.
hemstad Huddinge, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Cape Tribulation, Queensland, Australien
singapore, sydney
fredag 2 mars 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

vi stannade 4 natter i singapore. 4 valdigt dyra natter. singapore va mkt lyxigare an vad jag trodde, och allt ar valdigt rent faktiskt. visst ligger det lite skrap haro var anda. men i helhet var allt rent. och staden ar vadligt haftig och valdigt stor. hamnen ar nog den storsta hamn jag sett i

melaka. malaca.

So. fran detta mersing tog vi en buss hit till melaka. detta har hant. vi klev av bussen och vart uppraggade av en snubbe som tipsade om ett hostel. vi tog adressen och akte dit. det visade sig vara ett sjukt prisvart och frascht hostel. darfor har vi stannat har ett tag. Varma duschar och

5 dagar pa tioman island/
lördag 17 februari 2007 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

vi vart lite trotta pa kuala lumpur a drog till tioman island. dar fixade vi ett litet hus 10 meter fran stranden. visserligen var det mest stenar och sant i vattnet. men man kan inte domma en bok fran framsidan som bossen pa stallet sa. det va ett helt ok coral rev utanfor dar vi snorklade. jag

Kuala lumpur the true story/

precis precis. vi kom hit for cirka 6 dagar sen tror jag. vi mottes forst upp av ett morkt men anda vaket kuala lumpur runt 5 pa morronen. lite trotta gick vi runt i nan timme innan vi hittade ett billigt hostel med lediga rum. [b]travellers home [/b].det har vart riktigt shysst att bo dar och

yo yo yo
lördag 3 februari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

tjena tjena. efter lite andringar i resplanen drog vi anda ut till phi phi island. svenskarnas o. det ar sa nedrans mkt svenskar hara. men det har anda vart ok under dessa 4 dagar. igar va vi pa cliffdiving och bade anton och jag tog 20 meters klippan. det va grym kansla. sen va vi a snorklade.

ao nang typ.
måndag 29 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

yo yoy yo.. nu e jag back pa dagboken. vi drog fran phuket till krabi a mottes upp av hoga kalk berg. en mkt cool syn enligt mig. vi bor pa ett billigt rum som ar helt ok. vi har kall dusch och en flakt over sangen. men det ar ok. har ar det lite lugnare an i phuket. och det ar ganska skont pa

Bangkok och phuket
tisdag 23 januari 2007 - Bangkok, Thailand

yo. har inte hunnit skriva nanting. men nu sitter vi pa ett assk;nt internetcafe i phuket. typ karon eller kata beach. ar inte saker pa vart. bangkok var helt sjukt i borjan. och med en stor ryggsack darbak blir det inte lattare om man inte vet hur man ska hantera alla taxi chaffisar och sant.

Finding nemo

19 januari 2007 - 21 maj 2007

som sagt. vi ska hitta fiskjäveln.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Martin uppdaterar sin resa