hemstad Sundsvall
Senast aktiv - från Sundsvall
LYCKA!!!
torsdag 5 maj 2011 - Accra, Större Accra, Ghana

Lycka.. Lyckan va gjord (for mig iaf). Vi skulle fa aka vag pa markanden och shoppa, 13.00 stod vi startklara och vi paborjade annu en skumpig resa.. Efter ett tag sa varan chauffor (som for ovrigt ar blind pa ena ogat och kan absolute inte kora bil, har en aning svart med grundgas och

TIA
måndag 2 maj 2011 - Accra, Större Accra, Ghana

TIA - This Is Africa!! Da gor jag ett nytt forsok med att skriva ett inlagg.. 29:e april 2011 var dagen med stort D!! Det var da "jag" gifte "bort" min mamma i Ghana. Mamma vacket mig 03.30, da hade hon redan varit vaken en timme.. Trotta men anda med humoret i behall sa borjade vi forvandlingen!

skiitbok
lördag 30 april 2011 - Accra, Större Accra, Ghana

jag hade skrivit ett inlagg i tre timmar utan att spara sen forsvann de.. vi lever iaf. Jag ska Skicka en del av afrika till idioterna som byggt upp denna sida.. /Sur-Linda

Jag ar annorlunda...
måndag 25 april 2011 - Accra, Större Accra, Ghana

Ja det ar jag.. Kanske inget nytt, men har ar det verkligen svart att forsoka smalta in i mangden. Mamma fick tva barn pa marknaden att grata hysteriskt igenom att bara finnas till.. Andra barn vinkar glatt och springer efter oss pa gatan, vill bli fotade, sjalva och i grupp med oss. Nar vi star

Snart börjar min resa...
söndag 24 april 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Snart så påbörjas ytterligare ett äventyr i Nasse Nilssons häftiga liv! Efter en helg med fusksolning, dyyyra gåvor,möte med en väldigt speciell person Nacka :) (Du gör mig varm) Småsnack med Doris - mammas GPS, som förövrigt är en jävligt torr och tråkig person med noll sinne för

Äntligen en länk till tävlingen...
onsdag 1 december 2010 - Sundsvall

Ni som inte fått till det med röstningen.. Här kommer en länk: http://www.resdagboken.se/Web/Apps/Gallery/ImageDetails.aspx?id=237&epslanguage=sv&tid=370784&imid=17333635&sort=1

Hjälp mig...
söndag 28 november 2010 - Sundsvall

Hjälp mig att vinna en resa igenom att rösta på min bild, hälsa gärna vänner och bekanta att hjälpa till:) Förstår om ni ruttnar på denna sida och min lilla tävling för det gör jag... GÅ IN PÅ resdagboken.se till höger på sidan ser ni tävlingen.. Min bild är två nakna

Allt har ett slut..
måndag 10 maj 2010 - Vang Vieng, Laos

Sa aven denna resa! Detta inlägg srev jag för ca 1,5 vecka sen men de funkar ju aldrig.. Nu ar det inte langt kvar innan jag fa svassa omkring pa sundsvalls gator och torg! Ska kora stenhart med Boris sa han kommer igang efter en san lang vila som han haft!;) Jag ar inte kvar i LAos aven om

En helt vanlig mandag...
måndag 26 april 2010 - Vang Vieng, Laos

Ja sa kan man se det.. I min varld ar det nu en helt vanlig mandag och jag gillart. Klev upp ca 11.00 at en brakfrukost med mackor, mjolkskak och allt vad det innebar, laste vidare i en god bok. Nar klockan hade hunnit bli 13.00 sa va det dags att ge sig av pa nya aventyr.. Heeelt

Det kan ALLTID bli varre..
onsdag 21 april 2010 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Mycket riktigt! Det kan alltid bli varre och det blev det. Jag trodde sa starkt att jag va pa battringsvagen men ICKE! Jag blev faktiskt otroligt mkt sambre sa Hanna drooog mig till doktorn efter att vi lamnat Pai. Tur for mig att jag har Hanna och tur att bussen va 8 timmar forsenad sa jag hann

Kärlek..

24 april 2011 - 6 maj 2011

Åker för att bevittna kärleken :)

Asien

31 januari 2010 - 2 maj 2010

Planerar att resa runt lite i asien..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda uppdaterar sin resa