I brist på annat
torsdag 6 januari 2005 - Ulaanbaatar, Mongoliet

Jo, o så kanske det vore på tiden om man skrev något här igen. Kännas som man kommit av sig helt sedan leaven. Tur det är leave igen på måndag. Ja ja, jag är en dålig människa men här kommer det iaf lite uppdaterade bilder o så. Livet här nere har blivit lite mer slentriant o

"Det är hårt i missionen"
torsdag 21 oktober 2004 - Ouagadougou, Centre, Burkina Faso

Satt o funderade på vad som hänt på sistonne o kom inte på någonting först men sen kom jag på att vi har ju faktiskt gjort en hel del, men veckorna rusar på o man hinner inte alltid reflektera över vad man gjort. Även om landet kan verka ociviliserat, fattigt o allmänt kaotiskt så finns

Lyxhotellet
lördag 2 oktober 2004 - Ulaanbaatar, Mongoliet

Tänkte lägga upp lite bilder från ett besök på hotellet som ligger brevid våran camp. Hotellet byggdes 1979 inför en stor konferens som skulle hållas här i Lib_"eria. Man skulle bjuda in alla Afri_kas presidenter o en hel hög diplomater o andra högs uppsatta personer. För presidenterna

Gunship in the air
torsdag 23 september 2004 - Ulaanbaatar, Mongoliet

Jaha, har precis konstaterat att jag varit här i drygt fem veckor och har ca 7 kvar tills jag får åka hem på leave. Även om tiden går fort så inser man mer o mer att det kommer bli j-igt skönt o få komma hem en vända i november. Vårt kära skyttekompani begavs sig tidigare i veckan med

Vi byggde broar (uppdaterad)
onsdag 15 september 2004 - Ulaanbaatar, Mongoliet

Såg att jag missat en sida när jag klippte in, här kommer slutet på historien..... Tänkte jag skulle berätta om ett äventyr som vi var med om för nån vecka sen..... Operation Nordhbro. (Vi beslöt oss att döpa bron efter bärgargruppchefen) Sent en måndagskväll kom det en förfrågan

Resan ner
måndag 16 augusti 2004 - Ulaanbaatar, Mongoliet

Då har man varit här i lite drygt fyra veckor, börjar vänja sig mer o mer med klimatet. Fast de dagarna det är varmt rör man inte så fort på sig. finns några bilder från resan ner. Vi hade nöjet att mellanlanda på mallorca, så då har man varit där i år med :) av nån konstig

Boom Shacka Lack

16 augusti 2004 - 13 mars 2005

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lenny uppdaterar sin resa