Ja e en glad o skön tjej med humor. Älskar att resa o ha skoj!
hemstad Sundbyberg, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Sundbyberg, Stockholms län, Sverige
Upptäcksfärd på och runt ön
söndag 2 december 2012 - Santa Cruz, Aruba

Trött och glad
onsdag 14 november 2012 - Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Trött och glad efter en underbar resa. Dagen började med hotellfrukost i dess bästa form och sedan ett besök i Tallinns egna chokladfabrik, Malek. Vi fick testa på att tillverka egna marsipanfigurer från grunden och sedan måla dem för hand med den speciella färg som dem använder. Efter

Underbar Spa- och Relax avdelning på Hotel Nordic Forum
onsdag 7 november 2012 - Tallinn, Harju län, Estland

Igår anlände vi tidigt till Tallinn som bjöd på regn och rusk. Vi trotsade vädret och gick på guidad tur genom gamla stan. Vi besökte den Tallinns äldsta kyrka, Ryska kyrkan, Tallinns äldsta apotek samt fick en guidad tur i Rådhuset. Vi blev inbjudna till ett otroligt mysigt kafe långt

Underbar resa!
söndag 9 september 2012 - Dimokratias 45, Rhodos, Egeo, Grekland

Veckan gick så snabbt att ja knappt hann tänka. Roligt att få träffa och umgås med min Johanna och sedan få lite sol på sig inför hösten. Kan verkligen rekommendera att resa till Rhodos stad. Här har man en stad som har det mesta och det bästa av allt...man kan gå överallt!

Palawan
fredag 16 mars 2012 - Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Nu har vi lämnat turistmassorna på Boracay och tagit oss till ön Palawan. vi flög via Manila till Puerta Princesa som är största staden på ön. På flygplatsen träffade vi två svensk tjejer som skulle åt samma håll så vi tog sällskap på en lång och obekväm bilresa från Puerta

Boracay
fredag 9 mars 2012 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

BORRRACAY!!! Japp, igar kom vi hit efter en battur pa 1 timme, tre timmar bil pa bumpy roads, en timmes flygresa och cirka 20 minuter bat. Plus 10 minuter tricycle. Men jag lovar att det vart besvaret. Boracay ar helt underbart. Kunde ju dock onska att det var farre turister har ;) Idag har vi

Paradiset finns!

Vi kom till denna ö för två dagar sen. Det var som att stänga dörren till resten av världen. Här är det så tyst. Det som hörs männen som snickrar på en båt i byn och de lokala barnen som busar på stranden. Vi bor i mysig bungalow med stranden och havet som närmsta granne. Jag har

Manila
söndag 4 mars 2012 - Malate, Manilla, Metro Manila, Filippinerna

Efter cirka 20 timmars resande har vi antligen hamnat har, i Manila. Vadret gar inte att klaga pa. Idag har vi varit kulturella och besokt de historiska sevardheterna samt lyckats beta av 3 av de storsta kopcentrumen och avnjutit en kaffe pa Starbucks. Manila ar en underbar stad med mycket

Snart dags!
torsdag 1 mars 2012 - Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Sitter här och vill bara åka...NU! Ska bli så otroligt skönt att komma till sol och värme och ett främmande land. Imorgon bär det iväg...vi höres ;)

Studieresa Aruba

1 december 2012 - 7 december 2012

Studieresa Tallinn

6 november 2012 - 7 november 2012

Studieresa tillsammans med World Hotels och Estonian Air

Rhodos 2012

2 september 2012 - 9 september 2012

Åka för att hälsa på bästa Johanna på Rhodos!

Filippinerna

2 mars 2012 - 25 mars 2012

Jag och Andreas åker till Filippinerna för att ta sig runt i övärlden och dyka.

Malaga med stora tjocka släkten

20 september 2011 - 27 september 2011

Åker med min kära sambo Andreas familj och släkt till Fuengirola. Vi ska sola, bada, spela golf och umgås. Men framförallt ska vi fira min kära svärmors 50-årsdag! Hasta La Vista!

Alanya med bästa Anna

7 september 2011 - 15 september 2011

Anna o ja reser till Alanya för att sola, bada och vila upp oss ;)

Välbehövd semester i Thailand

13 mars 2011 - 27 mars 2011

Jag o min loverboy åker och vilar upp oss...lite äventyr blir det nog också om jag känner oss rätt =)

Grankan

5 maj 2010 - 12 maj 2010

Examensarbete med världens bästa Anna, Karin och Jenny =)

Turkiet

23 augusti 2010 - 30 augusti 2010

Jag, mamma och syster tar semester...

London

5 december 2009 - 8 december 2009

Romantisk weekend med julshopping.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lena uppdaterar sin resa