Emma Kantermo. från the centre of Åre till Malmö/Visby/Oslo/Kuta/Sydney. Kompanjon: Starklotta. Surf och öl och sol.... Det sämsta med att åka ut och resa är insikten om att sverige är förbannat tråkigt 9 månader om året. Tack och adjö med julmat i magen.
hemstad Åre SV, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Åre, Jämtlands län, Sverige
Jag har varit på Taronga Zoo!
måndag 18 februari 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

Ni vet sedan tidigare inlägget att Lotta hatar djur för att de är äckliga o fula. Så det var ganska svårt att övertyga henne att följa med. Jag berättade om zebror o då blev hon lite sugen men inte tillräckligt. Som tur var ville Markus som vi bor med följa med. Han ville se spindlar o

Jag lever.. är fortfarande med på resan.. Inte så bra på att skriva dock.. men här kommer det..
torsdag 7 februari 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

Äntligen ska jag skriva ett inlägg. Sitter inne då det regnar ute som vanligt. Sydneys värsta sommar någonsin lyckades vi pricka in, perfekt. Hur är det man säger, börja med något bra, fortsätt med det dåliga och avsluta med något possitivt igen. Ok jag gör det. Bra. Vi har bestämt

bara 6 dagar kvar pa balis..
onsdag 2 januari 2008 - Bali, Indonesien

Okej, jag har legat lite på latsidan och har inte skrivit på ett tag. Men nu är det dax. Våran resa har gått otroligt snabbt o vi lämnar Bali om 6 dagar för att kasta oss in i nya äventyr. Australien känns minst lika spännande och jag är säker på att det kommer att bli lika festligt.

first by emma
söndag 25 november 2007 - Bali, Indonesien

Sista dagen i Sverige Tisdag 13/11 Idag började den stora resan. Klockan 06.00 anlände jag till Malmö till vad både jag o Lotta trodde var bussterminalen vid centralstationen. När jag kliver av bussen förstår jag att jag inte alls är där utan 1 mil ut på landet vid något som hette

Balibabes vol.3

14 november 2007 - 14 november 2008

First Bali then australia... surf, öl, fest, sol ja och allt det som kommer emellan. Härligt blir det i alla fall! Följ med!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa