På väg till främmande land,med hopp om att få se lite sand... Med siktet inställt på fjärran östern, där man med Thai-öl släcker törsten... Vi får se när ja hemåt vänder, om inte ett vykort ja istället sänder... (Detta skrevs med hjälp av min vapendragare Jona Nilsson på Sveavägen 134)...
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Uppdatering
onsdag 15 mars 2006 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ja som sagt nu e man hemma igen. Eftersom jag var lite dålig på att uppd i slutet så gör jag de nu.... Efter Angkor drog jag mig ner till Ko Chang för att vila upp mig efter bussresan, ja de behövdes verkligen. Hade lite förutfattade meningar om Ko Chang men måste erkänna att jag delvis

Aterhamtning...
onsdag 22 februari 2006 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Nu har man sett Angkor Wat i Kambodja! Borjade val hyffsat smartfritt med en bussresa ifran BK, V.I.P bussar som de kallar de! Jag visste att jag skulle fa byta buss nar jag val kom over gransen o att den skulle vara betydligt mindre men vad jag inte visste var att jag skulle spendera de narmsta

Komma i form..
söndag 12 februari 2006 - Bangkok, Thailand

Tillbaks i Thailand igen! Kanns faktiskt lite som att komma tillbaka till paradiset, man kan helt enkelt ga ut o kaka for ca 15kr, kopa 5 t-shirtar for ca 100kr och ett par glasogon for 15kr, ratt ok om jag far saga sa... Laste om ett thaiboxnings gym har i Bangkok som tydligen tranar manga

nya bilder...
torsdag 9 februari 2006 - Auckland, Nya Zeeland

Har nu lagt in lite nya bilder ifran min East As tur om de e ngn som e sugen.. Drar snart till thai igen dar mitt nr kommer att vara +6695935873.. Mina planer ar att stanna pa Sor Vorapins gym o trana Muay Thai i minst en vecka. Ser verkligen fram emot att fa trana lite till skillnad mot vad man

Tillbaka efter East As!
måndag 6 februari 2006 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

Ja nu ar jag tillbaka efter min lilla East As tur. Efter Gisborne drog vi vidare norr ut till en liten ranch som lag i Rangitukia. Nog for att jag hade forsokt tagga o forbereda mig infor denna ridtur (upplevelse) sa var de ingen tid for forberedelse dar inte. Val ur bussen mottes vi av en man med

Surfat!!!
fredag 3 februari 2006 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

Kom till Gibson idag med min nya grupp.. Ar ett riktigt skont gang jag har hamnat med sa de kommer nog att bli riktigt bra.. Checkade in vid 17.00 tiden pa detta riktigt mysiga hostel som ligger 30m ifran havet o just i detta kan jag hora vagbruset utanfor, helt underbart. Ar som en jattestor

Dagen efter...
onsdag 1 februari 2006 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

Var ute pa lite galej igar o de har satt sina spar.. Taupo som jag nu befinner mig i verkar vara en trevlig liten stad. Sjalv vantar jag mer eller mindre pa att de ska bli den 3:e for da borjar min East As tur med Kiwi Experience.. Tror nog de kan bli en riktigt rolig tur o alla jag har snackat

Mil ater mil...
måndag 23 januari 2006 - Dunedin, Otago, Nya Zeeland

Ja nu har man lamnat adrenalinets mecca a aterigen satt sig i den redan innan urgropta forarstolen som tog oss till Millford Sound, darefter Dunedin dar jag nu sitter.. Millford Sound har blivit berattad for oss som en plats man bara inte far missa for allt smor i smaland! De kopte ju vi med hull

Still alive and kickin..
fredag 20 januari 2006 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Som sagt still alive and kickin! Maste forst o framst be alla som har skrivit pa min dagbok om ursakt for att jag inte svarat ngn. Grejen ar att ingen skrev i borjan o darfor har jag inte brytt mig om att kolla forrens nu, sorry.. 134 meter rakt ner! Ja de e svart o forsoka forklara for nagon som

Fortf hopp...
tisdag 17 januari 2006 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Ja da har man anlant till adrenalinets mecca, Queenstown! Forhoppningsvis blir de val ngn typ av bungy imorgon, med andra ord lite mer spannande an glaciaren... Men de e en helt annan historia som jag far aterkomma till...

Underbar Resa....

9 november 2005 - 9 mars 2006

En efterlängtad Resa med sol,bad,värme o mkt nya erfarenheter...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fredrik uppdaterar sin resa