brrrr....snart pa med jackan igen....
fredag 5 november 2010 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

Jaha da var det roliga snart slut... Manila flygplats nu i loungen. Trevligt och gott :) Snart bar de av upp i luften och efter en svang ner till araberna sa landar vi forhoppningsvis i kalla sverige. Usch va otackt! Nu ska jag passa pa som man gor da man ar en akta vasterbottning ;) sa hejhej

bobbediiboo
onsdag 3 november 2010 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

Efter en sista kvall pa boracay :'( med trevliga norskar :) och otrevlig buss :( och en helt underbart fin morgon med sol och bad, ar vi tillbaka i manila. Har har det nu intagits microbiff och tapas och nu siktar vi pa att undvika terroristerna och bussen. Nu bar det ut i manila night, eller som

synd om tobbe :(
lördag 30 oktober 2010 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Tobbe e sjyyyyyyk :( och ja ni vet ju nar en pojke ar riktigt sjyyyk da ar det bara pallra sej ivag till hospitalet...sa nu har han fatt medicin :) Kvar pa boracay blidde vi oxa trots krona/klave valde ak...men det blir nog bra bara Tobbe tillfrisknar. Jag har medan Tobbe legat obotligt sjuk roat

lyxhotellkväll
onsdag 27 oktober 2010 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

grannarna har flyttat till femstjärnigt så vi är och kollar in deras altan :) lilla jag har försökt gå igenom glaset, men jag låter ju iallafall poliserna va ifred på kvällarna...kraaaamtobbe kan ju lätt bli lite kramsjuk då ;) bara imorgon kvar här på boracay, sen upp i luften får se

hej alla barn
lördag 23 oktober 2010 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Ligisten Tobbe har rivit toan...hej alla barn då va de barnprogram, en liten tobbe på toalettbesök...kabraaaaakkkellibraaakk så hade man inget handfat kvar... Vi får trösta oss med lite mongolian barbecue å vin ;) Skrellafrebba vid datorn :*

jag kan flyga...jag ar inte radd...
onsdag 20 oktober 2010 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Jojo, det var mej en trevlig flygtur. Vi valde ju den riktigt varsta dagen att flyga till boracay. Lilla jag snyftade storre delen av den flygturen och nog kandes det som det var mer nara an langt ifran av vi blaste ner :/ Gjorde ju inte saken battre att flyget inte sag ut att vara riktigt byggt i

Laddar for en liten vindpust
söndag 17 oktober 2010 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

Nu har tobbe vart och kopt lite ateraljer(se bild) for att klara den sk. supertyfonen, eller numera kallad cyklon...vet inte om det ar bra eller anus egentligen:-\

fraaaammmeeeee
lördag 16 oktober 2010 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

hojhoj! tyfon pa vag tydligen, endast 250 km/h vind...men nu verkar det som den kanske kommer lite mer norrut. vi bor jacuzzihotell nu a strawberry daiqourin ar just uppdrucken. planen ar nog sen boracay till veckan. vi hade iallafall forovrigt tur med vadret, yr.no hade fel :)solsolsol :)

hemma igen
torsdag 24 december 2009 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Hemma igen å snön öööööser ner! Och på buffen skötte jag mej utmärkt på. Dock lyckades vi denna gång med bedriften att de slutade servera oss vin och hade till å me plockat bort all maten då vi pallrade oss därifrån å upp på takbaren. De påstod att vinet va slut!! Jaja...vi kom

kylskapsskadad
tisdag 22 december 2009 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Jaha...nu har man gatt och fatt en san har gammal klassisk kylskapsskada :( AAAAJJJ! Blev attackerad av en attackginflaska nar jag helt forsiktigt oppnade kylskapet i jakt pa en helt snall dalatflaska...den elake ginflaskan hade dessutom mage att krypa in under min storta och hann nastan ta med sej

flickorna på vifft i thailand

27 mars 2012 - 11 april 2012

filippinerna, favorit i repris :)

13 oktober 2010 - 6 november 2010

dalatlandet igen

7 december 2009 - 24 december 2009

mot vietnam, dalatens förlovade land

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Marie uppdaterar sin resa