Bilder!!!
söndag 19 november 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Hittade solen i Patong, tjohoo!

monsunen kom!
lördag 18 november 2006 - Bangkok, Thailand

kom till koh phanang igar efter 20tim. bussresa.. regnade som fan och idag kom monsunen. sa nu ar vi pa djungel flygplatsen pa koh samui och har chartrat ett plan till phuket! desperata efter solen, hoppas att det finns dar annras far vi fortsatta leta. so long JETSET NYBBORNA!

baaali
lördag 4 november 2006 - Bali, Indonesien

tjena tjena resedagboken.. Thilia har! jag har nu anlant till bail. allt ar skit bra, mycket sol och fest. I like! skulle bara meddela familjen dar hemma att det ar valdigt trevligt att ni hor av er.. men men. det har ju varit hallowen och har pa bali innebar det mycket festligheter. min kara

Back in Asia

hej hej! Nu ar RESEdagboken i gang igen! Motte upp Tillan i Singapore i fredags! Gick hur smidigt som helst och det var saa kul att ses igen. Spenderade natten pa ett mindre trevligt hotell i Little India och skyndade i vag tidigt pa morgonen. Sa nu ar vi Kuala Lumpur. I dag har vi haft en svettig

here comes summer!
torsdag 31 augusti 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

hej hej, long time no see. Vardagslivet tog over och resedagboken glomdes bort. Kanns inte riktigt som man reser, har kommit in Bondi livet. Jag har borjat jobba pa Sabbaba igen(falafell stallet) och det ar kul. Har tre hektiska veckor framfor mig nu, min chef ska aka till Sverige och spela in en

back to reality
tisdag 18 juli 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

hello sommar Sverige! sa var man i Sydney igen, lagenhet och jobb... Vi var effektiva svenskar, Erik borjade jobba dagen efter vi kom tillbaka, skaffade lagenhet tva dagar senare och jag borjade jobba efter kanske fem dagar. Nar vi forst flyttade in holl jag pa att fa panik eller rattare sagt fick

Bildtajm
tisdag 27 juni 2006 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej hej! Tror att det ska funka att lagga upp bilder nu sa enjoy! I morgon far vi lift med en dansk kille till Sydney. Forst hade vi tankt flyga men sedan sag vi denna annonsen. Blir mycket billigare och sa far vi ju se mer. Trist att flyga dock kommer nog resan ta tva dagar men men... Take care!

ute ur oknen
söndag 25 juni 2006 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej pa er och glad midsommar i efterskott! For nagra timmar sedan kom vi fram till Adelaide efter 6 dagars okenaventyr. Har varit hur bra som helst!Vi borjade var resa fran Alice Springs i tisdags. Gruppen bestod av mig och erik, 10 andra och en ledare. Stopp nummer ett var Kings Canyon dar vi

Chang vs VB

14 januari 2006 - 27 december 2006

Semester big time i Thailand sedan lite riktigt liv i Austalien...O som alla vet, efter solsken kommer solsken.. Tillbaks till Asia efter avslutad OZ vistelse för ytterligare glidarliv och upptäcktsfärder!

Asia-05

3 januari 2005 - 4 maj 2005

Landar i Saigon och darefter bar det i vag norr till staden Hue, darefter in i Laos!Rutten efter Laos ar annu oklar men den inefattar Kambodja, Thailand och for vissa parter Malaysia. I maj ar det dags att atervanda hem till Sverige med en brunbrand kropp och olkagge, yeah!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Frida uppdaterar sin resa