Torsdag
torsdag 7 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Sista dagen och  hemfärd. Det har varit en intensiv resa och det är dax att säga hejdå till Skottland. Vi kommer säkert tillbaka. Kram på er💕

Onsdag
onsdag 6 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Sveeiges nationaldag har gått till att handla, promenera ( som alla andra dagar), och varit på spöktur, under jorden. Från gatansmyller ner i tunnöarnas tysthet. Redan då känns det spökligt. Det har varit lite varmare i dag eller så har killarna gått snabbare. Jag har flåsat bra i

Tisdag
tisdag 5 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

I dag har vi promenerat. Tittat lite på omgivningarna. Vi har även åkt buss, men mest gått. Efter den här resan, kommer jag ha bra kondition. Pontus, Hampus och Rolf har varit några steg före mig, hela dagen. Kommer att sova gått i natt. Nu har vi ätit lunch och sedan ska vi handla. Akut

Måndag
måndag 4 juni 2018 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Nu är vi framme. Vi är i Skottland. Resan gick bra och vi bor på ett lägenhetshotell. Vårvindarna sveper kring oss och vi har jackor på oss. En skön vila från värmen. Kram på er💕

Tiden går fort!
onsdag 12 april 2017 - Orlando, Florida, USA

idag har vi tagit det lugnt , vi var en sväng på Dave & Busters och vann lite priser, det var kul som vanligt. Imorgon börjar vår långa resa tillbaka, vi kommer vara på resande fot i nästan 24H. Tyvärr så är mycket av den tiden väntan på flygplatser men så är det. Hoppas vi klarar

Alligatorer
måndag 10 april 2017 - Orlando, Florida, USA

I dag har vi varit på besök i en alligatorer park. Mycket alligatorer, som man bl.a fick mata. Rolf och Hampus passade på att mata dem. Vi åkte även tåg runt parken. I parken fanns även ormar, getter m.m.Hampus testade även på att åka med sele, mellan torn i parken. Mycket uppskattat.

Kennedy space center💕
söndag 9 april 2017 - Orlando, Florida, USA

I dag har vi varit på rymdstationen; Kennedy space center.Vi tog bl.a en rundtur, där vi fick se uppskjutnings stationer m.m.Stationen var på en ö och runt vägarna låg alligatorer och ett rikt fågelliv.

På besök hos vänner.
lördag 8 april 2017 - Clermont, Florida, USA

Idag så hälsade vi på Monica och Leif i Clermont , det var trevligt som vanligt, vi följde med till en av deras bekanta som har en egen liten park med exotiska djur samt ett garage fyllt med fint renoverade Amerikanska bensinpumpar, skyltar, brandbilsklockor, P-automat , allt möjligt

Universal
torsdag 6 april 2017 - Orlando, Florida, USA

Hej på er!I dag har vi varit hela dagen på Universal. Vi har blivit blöta av attraktioner och fått trötta ben på grund av dålig kondition. Vad gör det? Solsken och värme är det som behövs.Vi hann även med mat och lite spel.

Vilodag
fredag 7 april 2017 - Orlando, Florida, USA

I dag har vi haft en vilodag. Vi har tittat på våra datorer om vad som händer i Stockholm m.mVi har varit och handlat på Wallmart i dag. Det har inte varit så varmt i dag, som tur är. Skickar en stor kram till er alla.

Edinburgh

4 juni 2018 - 7 juni 2018

Fly värmen i Sverige, en stund.

Orlando 2017

3 april 2017 - 14 april 2017

Vi gav oss av, igen, denna gång valde vi USA!,

Arkadresan

2 april 2016 - 21 april 2016

Nu är vi i USA igen. Arkadspel och sol!

En snabbis på Island

1 juni 2015 - 5 juni 2015

Äventyrsresa 2015

1 mars 2015 - 14 mars 2015

Malmötripp

30 augusti 2014 - 4 september 2014

En kort visit till grannlandet :-)

California road trip

20 maj 2014 - 3 juni 2014

Vi börjar nu närma oss vår resa:-) Vi har börjat att förbereda oss mentalt. Passet är fixat. Vi har fyllt i Esta. Humöret är på topp. Vi ser fram emot att möta våren i California.

Jakten på Elvis och Loch Ness odjuret.

9 maj 2013 - 23 maj 2013

Elvis fanns ej i Mepmhis, vissa spår hittades men vi letar vidare, vi har hört rykten om att han synts till vid Loch Ness, så vi åkte iväg....

Elvis Roadtrip med följe

7 september 2012 - 21 september 2012

Utgår från Memphis, bilar till Lasvegas.