Förberedelse
söndag 23 mars 2014 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Sitter och förbereder oss inför Kineser och kalla flygplatser.Inmundigar Glykol för att klara kylan .Benke serverar öl och det gillar jag.Snart kommer Rickard och då börjar resan på riktigt.Hoppas vi kan uppdatera er i Kina Värdens näst största byggnad

Billder
onsdag 28 maj 2008 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Bättre sent än alldrig men här kommer lite billder i alla fall

Första veckan slut
torsdag 24 april 2008 - Bangkok, Thailand

Vi också det var en tuff start.Träffade Jussi och Fredde i Bangkok och dom visade oss runt på stadens gator.Stannade där i två nätter (tre dagar) .Så långt som planerat, det var sedan det spårade ut.Vi hamnade i Pattaya vilket inte var meningen men det är inget vi är ledsna över

Hotell
tisdag 15 april 2008 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Hej igen.Kom på att jag skulle tala om att vi bor på Nana Hotell Bangkok soi 4 är säkert jätte bra

Oroliga

Nu är det snart dags jag är inte rädd jag kan flyga .Benke hjälper mig att komma över det men det saknas 2 öl men vi löser det.17 timmar kvar,2 7,2 or

Så var det dags igen
lördag 29 mars 2008 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Nu var det bokat.Alkoholhalten har varit under 3 promille i flera veckor så det är dags att ändra på.Goa var bra men nu ska vi prova Thailand för att se om det är sant det som sägs.Att dom har vacker natur.Vår sammanlagda förmögenhet efter biljetten är 1236,90 så nu ska här pantas

Hemma igen
lördag 31 mars 2007 - Södertälje, Stockholms län, Sverige

Så var vi hemma igen sitter här och lyssnar på låten karatefylla och längtar redan tillbaka.Åkte från Goa igår 35 grader varmt,landar inatt +3 grader ,stor skillnad-Sista natten party med kashmirer i deras lägenhet.Fick lära oss hur man gör när man äter som ett barn,med händerna.Det

Dagen efter
tisdag 20 mars 2007 - Ella, Goa, Indien

Sitter på ett internetcafe och dricker vatten.Tyvär fungerade inte Resedagboken när vi kom ner så därför kommer första inlägget idag.Igår var vi ute med Roger och Marja så idag är vi slitna.Annars går dagarna i ett lagom tempo,Varmt och skönt säkert 35 grader i luften och 30 i havet

Nu flyger vi igen efter 2 år

23 mars 2014 - 24 april 2014

Reser till Japan och fortsätter till Thailand

Rehabilitering

11 september 2008 - 11 oktober 2008

Tråkmånsarna reser tillbaka igen för att kolla vi inte missade nått

hälsoresan vidareutvecklad

16 april 2008 - 7 maj 2008

Thailand T&R tre veckor

Hälsoresan

15 mars 2007 - 31 mars 2007

En resa för kroppen och själens välbefinnande

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Benke uppdaterar sin resa