Packar för att åka vidare i morgon
lördag 28 oktober 2017 - Klong Muang Beach, Nong Thale, Krabi, Thailand

Packar för att åka vidare i morgon bitti. Har svårt att tro att vårt nästa ställe kommer att vara så lugnt och stillsamt som det är här. Ett bra val att börja semestern här. Idag var det två par på beachen och vi. Har inte varit med om något liknande.

Förberedelser inför nästa tripp

Imorgon åker vi till Aunang och vidare till en ö Koh Yao Noi. Det ska bli intressant om det är som här att vi får vara ensam på stranden.Har tvättat kläder som är lika blöta idag som när jag hängde upp dem igår.Maten helt fantastisk och på restaurang betalar du ca 25-50kr för en

Paradiset
fredag 27 oktober 2017 - Pine Bungalow, Ao Nang, Krabi, Thailand

Helt fantastisk mat och underbara människor. Endast 6 st på stranden.På söndag åker vi vidare till Koh You Noi och är på den ön i 3dagar.

Vår första dag på stranden
onsdag 25 oktober 2017 - Krabi, Thailand

Vi har kommit till paradiset😀😀Helt ensamma på stranden. God och billig mat.Bagaget kom på plats vid lunch.

Framme i Thailand
onsdag 25 oktober 2017 - Pine Bungalow, Ao Nang, Krabi, Thailand

Vi kom fram i går kväll till Krabi, det var mörkt när vi anlände så det ska bli intressant imorgon att se var vi kommit.

Nu är det nära
måndag 23 oktober 2017 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Vårat plan till Istanbul går 18.15 sedan vidare till Bangkok och Krabi. Framme i morgon kvällha det gott Camilla&Mira

Nu är vi på väg.
lördag 21 oktober 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Åkte till Stocholm idag och på måndag vidare till Thailand

Resfeber
torsdag 19 oktober 2017 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Är så förväntansfull och glad att vår resa blir av. Jag och min dotter ska verkligen njuta och ta vara på den här tiden.Bara 1 dag kvar 😀😀Är nästan klar med all packning

Thailand

23 oktober 2017 - 12 november 2017

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Camilla uppdaterar sin resa