Magnus utforskar världen
måndag 30 juni 2014 - Singapore, Singapore

Seoul
fredag 27 juni 2014 - Seoul, Sydkorea

Hej! Nu har vi varit några dagar i Seoul :) Det är ju en enorm storstad men ändå lätt att ta sig fram med tunnelbana och lätt att promenera. Det här med adresser är dock komplicerat, det finns så många småvägar som knappt har några namn alls. Vi har varit på några olika palats som

Nya Zeeland och Yasawaöarna
onsdag 24 juli 2013 -

Hej! Nu har det gått ett tag sedan vi skrev här. Efter Atiu flög vi till Nya Zeeland och var där i tre dagar och hann se och göra mycket. Första dagen träffade vi Nazneen och Miha, som vi lärde känna i Indien, och de visade oss runt i Auckland. En stad som kändes väldigt lik Stockholm

Bilder (Nytt försök)
tisdag 16 juli 2013 - Auckland, Nya Zeeland

Fler bilder hoppas vi :)

Atiu
lördag 13 juli 2013 - Mapumai, Cooköarna

Hej! Nu har hälften av vår resa passerat och det känns som att vi varit borta länge eftersom vi sett och gjort mycket. På Aitutaki hade vi lite otur med vädret, det blåste väldigt mycket. Men vi gjorde i alla fall en dyktur och en snorkeltur där vi såg många fina fiskar, klappade en

Aitutaki
fredag 28 juni 2013 - Aitutaki, Cooköarna

Hej! Nytt inlägg, ny söderhavsö! Vår vecka på rarotonga är avverkad. Rarotonga är "huvudstadsön" i cooköarna och ön med flest innvånare och mest likt europa. Vi har hyrt en "scooter", typ som en moped för att ta oss runt ön, oerhört praktiskt. Det tar lite drygt en timme att köra

Rarotonga
onsdag 26 juni 2013 - Avarua, Cooköarna

Hej! Som vanligt har mycket hänt sedan senast. Dagen på nöjesfältet Six flags Magic Mountain slog våra förväntningar, vacker park, inte så mycket folk och imponerande berg och dalbanor. Sitt, häng, stå eller flyg med fantastiska utsikter av området runt parken! Vi besökte även

USA
fredag 21 juni 2013 - Santa Clarita, Kalifornien, USA

Hej! Nu har vi hunnit göra väldigt mycket på några dagar! Tre intensiva dagar i New York är avverkade. Vi gillade New York mycket, så lätt att hitta när alla gator är numrerade och vinkelräta :) Båttur och cykeltur i Central Park, Picasso, monet m fl på Museum of Modern Art, fantastisk

Snart börjar det
söndag 9 juni 2013 - Sundbyberg, Stockholms län, Sverige

Nu är förberedelserna i full gång och vi testar tekniken inför resan håll till godo med senaste middagen på balkongen tills vidare :)

Pa lyxhotell i Mumbai
lördag 29 december 2012 - Bombay, Maharashtra, Indien

Hej! Nu var det ett litet tag sedan vi skrev har senast. Vi har varit i Mumbai i en vecka nu, det blev inget Goa eftersom Magnus har varit sjuk i nagra dagar. Mumbai ar en mer vasterlandsk stad, stor skillnad mot Delhi. Hotellet vi bott pa ar superfint sa vi har haft det bra. Lidia har haft

Sydostasien

22 juni 2014 - 6 juli 2014

Storstäderna Seoul och Singapore.

Söderhavet

17 juni 2013 - 9 augusti 2013

Nu åker vi på a trip of a lifetime - ett livs resa! Vi hoppas på oslagbara stränder och mer turkost vatten än vad som är rimligt plus några fantastiska världsstäder, ses där ute!

Indien!

15 december 2012 - 5 januari 2013

Till Toscana!

4 juli 2012 - 17 juli 2012

Gröna kullar, vingårdar och medelhavsstränder.

Mexico

12 juni 2010 - 13 juli 2010

Lidia och Magnus ska åka över atlanten igen :) Vi flyger till Mexico City och ska sen åka runt i södra halvan av Mexico. Pyramider, snorkling, marknader och djungel står på schemat.

Bolivia - Peru

1 juli 2008 - 31 juli 2008

Magnus och Lidia ska på en spännande resa Sydamerika!

Pragresa

13 juni 2007 - 20 juni 2007

Jag och Lidia åker en vecka till Prag och ser stan ordentligt!

Tågluff

18 juli 2005 - 17 augusti 2005

Jag å Nils ska ut och äga alla fransmänn, italienare, greker och annat pack vi bara stöter på!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Magnus uppdaterar sin resa