Koh Mak
måndag 6 januari 2014 - Ko Mak, Trat, Thailand

Nu är det näst sista dagen på ön Koh Mak som vi kom till den 4/1. Där vi bor är det väldigt lugnt och skönt, detta på grund av att det inte finns någon riktig strand utan bara en brygga som man ligger och solar på. Vår bungalow är inte alls fräsch med en stenhård säng men vad ska

Nyårsafton
tisdag 31 december 2013 - Ko Kut, Trat, Thailand

Nu är det nyårsafton och just nu ligger vi på stranden i Koh Kood eller Koh Kut som ön också heter. En ö som är en riktig paradisö med vatten som är kristallklart. Inte speciellt stora vägar och begränsat med elektricitet. Vi anlände till ön igår och fick åka först från hotellet i

Varmt!
lördag 28 december 2013 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Idag har varit en varm dag på stranden. Vi har badat en massa och hyrt surfbrädor som vi har paddlat ut med i havet. Väldigt kul och bra ben/armträning. Nu har vi duschat och ska göra oss iordning för en kväll med god mat och underhållning. Kanske en och annan god drink också på

Första soldagen!
torsdag 26 december 2013 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Vi har kom till Koh Chang igår efter en 8 timmars resa med buss och färja. Vi har idag legat på stranden en stund och efter någon timmes solande hyrde vi moped för att åka och kolla runt på ön. Vi åkte allra först till ett jätte fint vattenfall där man gick genom djungeln för att komma

Påväg mot Bangkok
måndag 23 december 2013 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Nu sitter vi och väntar på boarding till London. Efter det flyger vi vidare till Hong Kong efter några timmars väntetid på Heathrow. Efter Hongkong flyger vi till Bangkok och landar ca 10:30 svensk tid på julaftons förmiddag.

Resfeber
lördag 14 december 2013 - Jönköping SV, Jönköpings län, Sverige

9 dagar kvar!

Thailand

23 december 2013 - 12 januari 2014

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Veronica uppdaterar sin resa