Är en reslysten tjej som söker nya spännande resmål!
hemstad Landskrona, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Landskrona, Skåne län, Sverige
Piña Colada...
torsdag 5 mars 2015 - Navelim Village, Navelim, Goa, Indien

Idag har vi haft 31 grader och sol, vi är väldigt nöjda med vädert! Igår va vi på en kort upptäcksfärd i Goas huvudstad Panjim, besökte en katedral byggd 1517 och två hinduiska tempel. Fick se lite mer av Indien, lite ko-blockerade vägar. Då trafiken är långsam med en medelhastighet

Söndagsöppet
söndag 1 mars 2015 - Majorda, Goa, Indien

Hej :) Vaknade inatt av att de ösregnade, och när vi vaknade va de mulet (fast varmt ändå) Efter en sen frukost bestämde vi oss för att åka till närmaste lite större stad, vilket är Margao (18km och 35 minuters bilfärd bort) På hotellet berättade personalen att butikerna hade öppet

Första dagen
fredag 27 februari 2015 - Navelim Village, Navelim, Goa, Indien

Nu har vi snart tillbringat ett dygn i Indien, kände mig riktigt avkopplad redan i taxin påväg till hotellet inatt. Stressnivån är nere på noll medan glädjen både över vad som väntar oss här i Indien de närmaste veckorna och över vårt nyköpta hus är på topp! Vi är de enda

Fantastiska Qatar!
torsdag 26 februari 2015 - Doha, Qatar

Qatar har verkligen bästa planen, toppmoderna med riktigt fin mat (även den glutenfria) Många nyutkomna filmer, flera spel, såklart egen skärm, filt, kudde, fri dricka så vi började resan med att skåla i champagne! Jag tittade på Gone Girl och My Old Lady jag båda kan rekommendera.

Resfeber utan feber?
torsdag 26 februari 2015 - Landskrona, Skåne län, Sverige

Hej, längesedan nu men tänkte nog försöka skriva lite här under vår resa i Indien. Ett nytt resmål med förhoppningsvis många nya intryck, upplevelser och erfarenheter. Har sovit i nästan fyra timmar, klockan ringer inte förrän 5 men jag vaknade pigg för en halvtimme sedan, gissar att

Shoppa!!
fredag 12 november 2010 - Bangkok, Thailand

Hej!! Nu har vi precis atit frukost! Skall ligga en stund vid poolen och sen blir det fortsatt shopping. Nu ar det inte langt kvar tills vi aker hem till kylan. Tack Lina for att du tittade till kolonin och Emma for att du tittade till Sixten och blommorna. (och mitt paket) Kramar fran oss!

Sista dagen på stranden!
onsdag 10 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hallå! Sista dagen på Koh Samet idag, imorgon åker vi till Bangkok. Känns tråkigt att lämna denna underbara strand och veta att det dröjer nog väldigt länge innan vi åker hit igen. Till lunch idag blev de sticky rise med mango, väldigt gott idag med. Jag missade att smörja min mage

Party!
tisdag 9 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hej! Vi har precis ätit lite frukost på tuk's. Surfar fortfarande på deras nät. Ingen direkt sol just nu, hoppas den tittar fram snart. Regnade inatt och blåser lite mer idag. I lördags festade vi loss på Ploy, och va hemma vid 03 :) söndagen till bringade vi på stranden och i går va vi

Via ipoden
fredag 5 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hej, sitter På tuks little hut köpte wifi för 15 kr per dygn :) Har bytat upp oss till ett rum med vamvatten och eget badrum i bungalowen. Solar dagarna långa, tar strand promenader och har det gott. Ca:32 grader på dagen och 25 på kvällarna!! Ta hand om er! Kramar

Sol och Bad!
torsdag 4 november 2010 - Phe, Rayong, Thailand

Hej! Vi solar och badar och har det gott. Bor kvar pa det billiga rummet da ingen vill checka ut!! Kall dusch e inget roligt! Maten smakar underbart och shakarna e jattesmarriga ;) Enligt chefen pa hotellet skall har inet finna varken dengue eller malaria myggor. Ön testas varje år. Allt

Welcome to India!

26 februari 2015 - 11 mars 2015

Två veckors upptäcksfärd i Indien, södra Goa. Mycket sol och bad, förhoppningsvis många nya intryck, smaker, syner och upplevelser!

Innan allvaret börjar!!

31 oktober 2010 - 14 november 2010

Sola och bada, dricka piña colada... =) Anders och jag skall koppla i Bangkok och Koh Samet, ev. Koh Chang eller något annat fint där i närheten i två veckor innan allvaret och våra nya jobb börjar.

30 års-dag i Oslo

28 april 2010 - 30 april 2010

Skall fira min älsklings födelsedag i Oslo!

26 februari 2009 - 28 februari 2009

Helg med Familjen Olsson i Krakow, Polen!

13 oktober 2009 - 20 oktober 2009

Fira pappas 60 års-dag med sol, bad och härligheter!!

1 juli 2001 - 7 juli 2001

Var i Bulgarien med pappa!

17 mars 2009 - 8 april 2009

Resa, uppleva och ha de gott! Resan går till Thailand tillsammans med Annya men utan min Älskade Anders!

Födelsedag på Kreta

24 april 2008 - 1 maj 2008

Åka bort över Anders födelsedagen (den 29 April) på en kärleksresa på Kreta.

Mor och jag

26 maj 2008 - 2 juni 2008

Sol, bad, god mat och avkoppling!

Thailand express

20 oktober 2007 - 15 december 2007

Snabba ryck och iväg till Thailand, Kambodja och Malaysia.. Värme, sol, dykning och saknad!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Adelen uppdaterar sin resa