Bali

A couple of Days in paradise
måndag 24 juli 2017 - Legian, Bali, Indonesien

.. ok jag skrev precis en hel uppsats.. som den har 90 tals datorn raderade at mig.. tack sa mycket.Sa det far bli kort nu sa forsoker jag igen i morgon. Efter Att ha spenderat ett par dagar i yogya bland tempel och grottor och gatukak med Franseca , Danielle fran italien, samt  Merle och Noma som

Nytt land och nygammal vän
söndag 14 maj 2017 - Jalan Setapak, Bali, Indonesien

Gud vad tiden går fort nu på slutet! Det har redan gått en vecka sedan vi landade på Bali vilket innebär att det bara är knappt fyra veckor kvar av hela vår resa. Som jag skrev sist blev väskan med vagnen kvar i Kuala Lumpur och det tog nästan 24 timmar från att vi landade på Bali tills

Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali

10 juli 2017 - 10 augusti 2017

Andrés Solo ride till det surf mecka känt som Bali, Via Java tåg och djungel.

Nya Zeeland, Thailand & Bali

11 januari 2017 - 9 juni 2017

Vi har bestämt oss för att spendera föräldraledigheten utomlands och få ordentligt med kvalitetstid med familjen. Vi kommer börja på Nya Zeeland, dels hos gudmor och gudfar i Auckland, och dels i en campervan på Nordön för att sedan flyga vidare till Thailand. Vi ska hyra hus på Koh Samui i en månad och sedan resa runt bland öarna i ytterligare en månad innan vi avslutar resan med en månad på Bali. När vi påbörjar resan kommer Viggo vara 3,5 år och Arvid 7 månader så vi kommer hem mellan deras födelsedagar.