Nashik

Torsdag
torsdag 27 september 2012 - Nashik, Maharashtra, Indien

Torsdag den 27 september 2012: Torsdag kväll och detta blir sista inlägget från hotellet. Imorgon påbörjas resan som jag innerligen inte hoppas blir lika utdragen som hitresan. Klockan 16:00 lokal tid ungefär hämtar taxichauffören mig på företaget och kör den långa resan till Mumbais

Onsdag
onsdag 26 september 2012 - Nashik, Maharashtra, Indien

Onsdag den 26 september 2012: Det verkar som jag kan lyckas pressa in mina inlägg. Men jag får testa cirka hundra gånger och helt plötsligt fungerar det. Lite jobbigt med tanken på att man sitter med en tvättlina som uppkoppling mot internet! Idag har vi nästa avklarat första delen av

Måndag
måndag 24 september 2012 - Nashik, Maharashtra, Indien

Måndagen den 24 september 2012: Måndag och jag är äntligen på plats. Resan började 11:30 från Påarp i lördags och slutade 16:30 lokal tid i Nashik. Det innebär en restid på fattiga 49,5 timmar!! Slå den om ni kan. Idag tror jag att jag har hur mycket som helst att skriva men vi får

Tisdag
tisdag 25 september 2012 - Nashik, Maharashtra, Indien

Tisdagen den 25 september 2012: Första dagen i mitt nya yrke som utbildare. Helt OK har det gått måste jag säga, åtminstone känns det så även om man sprang in i en och annan mina! Jag har tyvärr problem att publicera mina inlägg och den jag skrev i måndags har ej gått att publicera.