Guiguinto

Dop och nära slutet.
onsdag 22 juni 2016 - Guiguinto, Centrala Luzon, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare.Nu har vi kommit till där Beth bor och varit där några dagar. Vi har döpt barnen och jag höll på att bli galen på att inget går att planera. Först kvällen innan kl 21 skulle vi ut och hitta ett ställe som gästerna kunde äta på efter dopet, och det var inte

Inga äventyr nu
fredag 20 maj 2016 - Guiguinto, Centrala Luzon, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare. Tack för era kommentarer, kul att läsa dem. I är fortfarande kvar i Behts lägenhet. Det har inte hänt så mycket sen sist. Varit på några mer varuhus, Beth har träffat några av hennes syskon för första gången. Regnperioden har just börjat så i dag är det

Handla på affärer, phu.
fredag 13 maj 2016 - Guiguinto, Centrala Luzon, Filippinerna

Hej alla dagboksläsare. Kul att ni är med fortfarande. Nu har jag lugnat ner mig och tänkte skriva lite om hur det är att handla något på en affär här. Min laddare till datorn gick sönder när vi kom hit, typiskt att det ska hända nu. Men det är säker lätt att fixa. Gick på

President val och många sjukhusbesök..
tisdag 10 maj 2016 - Guiguinto, Centrala Luzon, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare. Tack för alla kommentarer det är kul att se att många läser dagboken. Nu har jag äntligen hittat en väg som jag kan jogga lite lätt på, det behövs för att ryggen ska hålla sig i form. Det är en väg ganska nära där vi bor som är mestadels av gräs och

Police, vapen och action. Som en filminspelning...
lördag 7 maj 2016 - Guiguinto, Centrala Luzon, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare. Tack för era inlägg jag läser alla. Nu har det gått några dagar sen vi var i bergen. Det har varit väldigt lugna dagar, jag kanske lite tråkiga. Har insett att 6 veckor hos Beth kanske var lite för länge. Det finns verkligen inget att göra här, man kan gå

Tanks Qatar Airways
onsdag 7 november 2012 - Guiguinto, Centrala Luzon, Filippinerna

Hej kära dagboksläsare. Nu är jag i Tabang,Guiguinto,Bulacan på Filippinerna, som ligger lite norr om Manila. Det var en lång resa hit på 37 timmar, men så bra den var. Ja, den bästa någonsin… Först tåg till Stockholm och det var så dimmigt så jag är glad som valde tåget. Sen

Familjeresa på Filippinerna

12 april 2016 - 23 juni 2016

Hej. Nu ska jag ut och resa lite. Den här gången blir det med en massa barn och en fru, då det blir nog lite mindre äventyr, kan jag tänka mig. Vi ska åka till min frus hemtrakter och vara där ett tag, sen kommer den äldsta sonen och en kompis den 25 maj och då ska vi åka till några paradisöar, Coron och Palawan.

Ganska oplanerat, No travel plans.

5 november 2012 - 21 januari 2013

Hej. Nu ska jag på en resa igen. Det ska bli kul. Har inte riktigt bestämt vart och hur än. Men börjar på Filippinerna och besöker en vän. Sen kommer jag att vara några dagar i Singapore på vägen hem. Roger fick inte ledigt på jobbet, de sa att han var för viktig där, hehe. Men han kommer troligen efter i december, då kanske han inte var lika viktig :) Det ska bli kul att få resa med er igen och att ni följer med på resan. Sen planerar vi lite eftersom.. Hi my friends. Now I will go and travel again. I have not planned so much yet. But will first go to the Philippines and visit a friend. Rogers boss say that he is to important to get free from his work. But maybe he is coming in December, let’s hope.. Looking forward to travel with you again and let’s see you on the travel diary :)