Region Syddanmark

Legoland dag 2
måndag 22 juli 2019 - Billund, Region Syddanmark, Danmark

Idag var det dags igen, vi var laddades efter gårdagens ”paus”.Vi hade läst sedan tidigare att det skulle bli regn och klädde oss därför efter vädret, regnkläder på.Vi begav oss ner mot Legoland med två glada och pigga gossar, trodde vi, August somnade i vagnen på väg mot entrén. Ja

Lala-landia
söndag 21 juli 2019 - Billund, Region Syddanmark, Danmark

Idag är det bestämt att det blir en heldag på lalandia eller som vi säger i föräldrar-tönt-världen lala-Landia.Vi bestämde oss för att den lille-lille August skulle få sova hemma. Så Carolin och Brage drog till det ökända monky-tonky landet själva.Ja det är ungefär som det låter,

Legoland dag 1
lördag 20 juli 2019 - Billund, Region Syddanmark, Danmark

Halv nio...asså halv nio då vaknar våra små trollDet har aldrig skett tidigare. Våra barn vaknar runt 06.00 och vi har en känd klubb med kusin Einar som heter frukostklubben, så att vakna halv nio är en händelse som inte kommer att ske innan barnen är runt 15 igen.Vi gör en god robust

Kruså camping
söndag 22 juli 2018 - Kruså, Region Syddanmark, Danmark

I natt sov vi på Kruså camping som visade sig vara ett enda stort myrbo. Vi passade även på att åka in i Tyskland och handla igår kväll eftersom alla affärer är stängda på söndagar i Tyskland!Nu bär det av söderut och vi får se hur långt vi hinner idag.

sealund

Senast aktiv - från Ko Mak, Ko Mak, Trat, Thailand
Speed
fredag 13 juli 2018 - Bagenkop, Region Syddanmark, Danmark

Today we made a new speed record 7,1 knots it's fun when it happens A revival of old technology selfsteering device worked surprisingly well Last day in Denmark tomorrow we go to Kiel Germany

Sista dagen
fredag 6 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Snart lämnar vi huset. Det är tråkigt men vi måste ändå åka hem. Det Kommer bli skönt att fara hem till vårt hus. Jag har fått en ny keps det står money på den.💸💸💸💵💰💵💰💰💸💵💳💰💵💵💰💳💳💵💵💳💳💵💰💰Igår badade vi bubbelbad för

Igår på Legoland !
torsdag 5 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

ÅIgår var vi på Legoland det var jätte jätte jätte jätte super kul! Vi åkte en jätte jätte jätte läskig bärg och dal bana dom andra var jätte jätte läskiga. Alex åkte ett jätte tråkigt tåg. Vi stannade på en jätte liten restaurang. Jag blev jätte mätt. Det var jätte stora

S och S
måndag 2 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Idag har jag mest bara suttit och läst men också varit aktiv så i helvette !!! Jag har både surfat och sprungit för att fånga en boll 🏊🏻‍♂️

Försa bad dagen 🏖
söndag 1 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Vi har solat,byggt sandslott och badat men framför allt ätit snacks !!!!! Jag fattar inte varför jag överlevt min syster Lova.

Legoland-land o Köpenhamn +Malmö

19 juli 2019 - 30 juli 2019

En typisk typisk svensk småbarnsfamiljs resa till Danmark.

Semester 2018

20 juli 2018 - 12 augusti 2018

Familjen Lundgren, två vuxna och fem barn, siktar på att komma till Kroatien. Var vi sen hamnar är en helt annan sak..

Chrimmarins roadtrip 2018

8 juli 2018 - 8 juli 2018

Vi tar bilen mot Kroatien via Polen och Auschwitz, sen styr vi kosan dit vi känner för.

Danmark troligtvis

26 juni 2018 - 11 juli 2018

Vi åker till Danmark och campar men tar inte med oss det viktigaste (mitt Xbox)

Dominikanska republiken

26 januari 2018 - 10 februari 2018

14 dagar i Dominikanska ihop med härliga vänner!

Lär känna Danmark

18 april 2016 - 23 april 2016

Under vårterminen 2016 så har vi förkovrat oss i den danska historian, läst om vikingar, kungar, städer, Skagens målare, Ribe och Vadehavet, H C Andersen mm. Och nu är det dags för det Grande finale - en resa till Roskilde, Jylland och Odense. Vi kommer här att rapportera och berätta om vår resa.

Danmark/Legoland

25 oktober 2015 - 28 oktober 2015

Höstlovstripp

Sommaren 2015

28 juli 2015 - 9 augusti 2015

Årets semester med husbilen

Husbilssemester

26 juli 2015 - 16 augusti 2015

En roadtripp i norra delen av Europa Resan kommer gå till Tyskland sedan Belgien därefter Holland och Danmark