Så skönt med värme- utom när du bär tung väska
onsdag 9 oktober 2019 - Singapore

Vi landade efter en natt på flyg, en sov hela resan, en annan 4 timmar den tredje inte alls. Blir ett spännande dygn. Vi började vår dag på flygplatsen, här finns allt. Inte bara frukost. Hela övervåningen är en upplevelse i sig själv. ( inne i själva Jewel, typ stort shopping mall)

Malin Berggren
Ritazza i Jorden runt 2.0
Senast aktiv - från Singapore
Sista dagen
lördag 12 oktober 2019 - Bombay, Maharashtra, Indien

Denna resan blev så mycket mer än vad jag hade förväntat mig.Jag har fått spendera långa dagar tillsammans med nunnorna och lärt känna deras fantastiska arbete för de utsatta barnen. Vi har gjort utflykter djupt in i djungeln, besökt skolor, de har visat mig min födelseby och mycket

Andreas Jonsson
aandy i Indien 2019
Senast aktiv - från Amravati, Maharashtra, Indien
Äntligen på plats i husbilen
fredag 11 oktober 2019 - Geraldine, Canterbury, Nya Zeeland

I förrgår lämnade vi Tokyo. Som tur var lämnade vi i tid för en kraftig tyfon var på väg in över Japan och den träffade Kobe kvällen efter vi lämnat landet.  Planet till Auckland var försenat med drygt en timme men körde in det mesta under natten. Som vanligt var det nästan omöjligt

Ragnvald Eliasson
EvaRagnvald i RWC2019 Japan
Senast aktiv - från Geraldine, Canterbury, Nya Zeeland
Why Mercy Ships and How did I get this idea?
torsdag 10 oktober 2019 - Falkenberg, Hallands län, Sverige

For me it often starts with a note on a messageboard, in a paper, a flyer...if I hadn't found a flyer in a lunch restaurant in Oslo; Norway saying: Do you want to work with wild animals in Africa...I wouldn't have my lovely husband Everest and my children Nellie and Lucas...So this time I was just

ACT
onsdag 23 december 2015 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

From Batemans Bay continuing to ACT and the capital. Visiting Australian war memorial, parliament house and Royal Australian mint. Enjoying an exquisite lunch, homemade by the family where I celebrated Christmas, hiding from the heat under some trees. Stamping out my own 1 dollar coin at the mint

The day before the day
onsdag 23 december 2015 - Batemans Bay, Batemans Bay, New South Wales, Australien

Strolling around, taking in the scenic views.

Watering hole
tisdag 22 december 2015 -

Admiring Seven mile beach while sipping a beer at Gerroa boat fishermans club.

Blowhole
tisdag 22 december 2015 - Kiama, Kiama, New South Wales, Australien

Waiting by the blowhole in Kiama for the waves to make a natural fountain. Waiting handsomely rewarded.

River rafting
söndag 20 december 2015 -

On our way up to the berth for the vessel, the guide told us about the cultivation of apples being quite a thing in this area. After putting on appropriate gear for the adventure, the vessel was boarded and off we went. White waters were successfully maneuvered, delicious lunch was eaten, and a

MONA
måndag 21 december 2015 - MONA, Berriedale, Tasmanien, Australien

Boarding the ferry in Hobart, getting off at MONA (Museum of old and new art). If you haven't seen an exhibition by Gilbert & George it is recommended. Enjoying the outdoor area of the museum, with the interesting objects scattered around.